Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-06@22:52:20 GMT

شادی خاص پیمان قاسم‌خانی و پیمان معادی! / ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۱۷۷۰

‍‍‍‍‍‍

شادی خاص پیمان قاسم‌خانی و پیمان معادی از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر مراکش در دقایق پایانی در چارچوب رقابت های جام جهانی 2018 روسیه. رسانه

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی موفق شد برابر ذوب‌آهن پیروز شود که در دقیقه ۶ و روی ضربه مجید علیاری گل دریافت کرده و در پایان نیمه اول بازنده به رختکن رفته بود.

با این حال در دقیقه ۶۴ مسابقه ماشاریپوف گل اول را برای آبی‌ها به ثمر رساند و در ادامه نیز استقلال به تلاش خود ادامه داد تا در نهایت در دقیقه 4+90 گوستاوو بلانکو گل پیروزی آبی‌ها را وارد دروازه حریف کرد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که استقلال در صورت تساوی یا شکست در این مسابقه، صدر جدول را از دست می‌داد و پرسپولیس که برابر نساجی پیروز شده بود، به صدر صعود می‌کرد.

زمانی که بلانکو گل برتری آبی‌ها را به ثمر رساند، پیمان یوسفی، گزارشگر بازی، جملات جالبی را درباره حس و حال نکونام به زبان آورد که مورد توجه هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت.

ویدئو: 332050

یوسفی این صحبت‌های خود را با شادی سرمربی استقلال آغاز کرد و سپس اشاره‌ای به تغییرات مدیریتی این باشگاه و خوشحالی نکونام به برکناری خطیر داشت.

او گفت: جواد نکونام الان روی اوج و روی ابرها سیر می‌کنه. گوستاوو بلانکو او رو به این شرایط رسوند. جواد نکونام که دیگه اخیرا خواسته‌های مدیریتیش هم به دست اومده و به زعم خودش اونطور که میگه همه همسو شدن و به خواسته‌هاش رسیده.

یوسفی سپس به یک بیت شعر از حافظ اشاره کرد و ادامه داد: الان دیگه مصداق شعر معروف گل در بر و چی چی بر کف و به کام و اینها.‌ همه چی به کام جواد نکونام هست فعلا.(اشاره پیمان یوسفی به شعر گل در بر و می در کف و معشوق به کام است، بود).

دیگر خبرها

  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی