Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:22:31 GMT

دوندگی علی جهان تا پای جان (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۱۸۷۱

شب گذشته علیرضا جهانبخش عملکرد فوق العاده ای در زمین داشت و نمایش فوق العاده از خود ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی مقابل مراکش پیروز شد که یکی از ستاره های تیم برنده ایران، علیرضا جهانبخش بود. او به عنوان آقای گل لیگ هلند در زمین حضور داشت و انتظار فوتبال دوستان ایرانی نیز از جهانبخش بسیار بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این وینگر تکنیکی در طول مسابقه 36 بار توپ را لمس کرد و چهارمین بازیکن برتر ایران در لمس توپ بود اما در نیمه اول اینطور گمان می رفت که او به اندازه کافی صاحب توپ نشده است.

 

جهانبخش دوندگی بسیار بالایی هم داشت و 3 مرتبه بازیکنان مقابل خود را دریبل زد. او بهتر از هرکس دیگری توانایی پیروزی در دوئل های یک در مقابل یک را داشت و چند بار روی دروازه حریف خطرساز شد.

 

اما این ستاره فوتبال ایران پس از 84 دقیقه تلاش مضاعف، با مصدومیت روبرو شد و می توان گفت این مصدومیت ناشی از همین دوندگی بسیار بالای این بازیکن بود. او در دقیقه 84 جای خود را به سامان قدوس داد و بازیکن دو ملیتی تیم ایران هم نمایش خوبی از خود نشان داد تا رقیبی جدی برای جهانبخش باشد.

 

علیرضا جهانبخش یکی از لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا است و هر فصل بیش از 30 مسابقه با فشار زیاد را تجربه می کند اما مصدومیت او نشان داد بازی دیروز تحت چه فشار بالایی برگزار می شد.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

علیرضا جهانبخش جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • (ویدئو) همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت