Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  شکست مراکش برابر ایران در رسانه‌های مختلف عرب زبان دنیا  بازتاب بسیار گسترده ای داشت،سایت عاجل عربستان، «فرو ریختن مراکش با آتش دوست»: مراکش تسلط خوبی بر بازی داشت اما فرصت‌های زیادی را از دست داد و سرانجام با گل به خودی در دقیقه پنجم وقت‌های اضافه شکست برابر ایران را پذیرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الریاضیه عربستان: مراکش در بازی نخست یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با دستان خالی بیرون آمد و در مقابل، ایران با گل مرگبار مهاجم مراکش به پیروزی یک‌ بر صفر دست یافت.

 

روزنامه استادالدوحه قطر: مراکش با این شکست در شرایط بسیار سختی جهت صعود به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت؛ به ویژه این‌که ۲ بازی بعدی مراکش با مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها خواهد بود.

روزنامه الوطن: مراکش تاوان فرصت‌های از دست‌رفته را با گل ثانیه‌های پایانی داد و کار غیرممکنی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیش‌رو دارد؛ این تیم متحمل شکست فاجعه‌باری برابر ایران با گل به خودی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان روسیه قطر مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوتزنی داشتند. پرسپولیس پس از پیروزی مهم برابر نساجی خود را آماده بازی بعدی خود برابر هوادار تهران می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • داماش به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ مسجدسلیمان
  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند