Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، طی حکمی از سوی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش استان "علی سعیدی"به عنوان رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان منصوب شد.

ریاست حوزه فرمانداری شهرستان مشهد،،کارشناس مسئولی ارزیابی عملکرد و معاونت هماهنگی آموزش و پرورش منطقه تبادکان از جمله سوابق مدیریتی سعیدی است.

وی پیش از این به عنوان مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان مشغول به فعالیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان خراسان رضوی علی سعیدی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: پرورش شتر، ظرفیت مغفول در این شهرستان است.

سعید خسروجردی در حاشیه بررسی مکان‌یابی مجتمع شترداری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر ظرفیت بسیار مناسبی برای شترداران است.

وی از وجود ۱۷۰۰ نفر شتر در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر در این منطقه وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن گسترش صنعت شترداری در داورزن را نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و تصریح کرد: شهرستان داورزن با ۱۷۰۰ نفر شتر از جایگاه قابل قبولی در خراسان رضوی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و کاهش بارش‌ها پرورش شتر در بین دام‌های پرواری دیگر سبک و سنگین دام به‌صرفه‌تری است.

خسروجردی با بیان اینکه امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌ها برای این دام‌ها فراهم است، اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر برای شترداری بسیار مناسب است. 

وی افزود: تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری بوده که می‌تواند فراورده‌های زیادی از آن تولید و با استفاده از همین پتانسیل ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن در پایان ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداران منطقه را یک امر ضروری دانست و گفت: تولیدات صنعت پرورش شتر که می‌تواند سرچشمه درآمدهایی شود که ماده اولیه آن شیر و پشم و کود شتر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد