Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@15:03:45 GMT

سرباز ربوده شده حادثه میرجاوه، زنده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۲۳۶۲

سرباز ربوده شده حادثه میرجاوه، زنده است

خبرگزاری میزان- امروز پس از حدود یک سال و دو ماه انتشار اخبار ضدونقیض از وضعیت سعید براتی، گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار کلیپ و تصاویری در فضای مجازی از این سرباز ربوده‌شده ، از زنده و سالم بودن وی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حوالی غروب چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۹۶ ، در نتیجه حمله اشرار مسلح عضو گروهک تروریستی جیش‌الظلم به نیرو‌های مرزبانی پاسگاه میل ۱۰۰ از گروهان چاهندو (هنگ مرزی میرجاوه) استان سیستان و پلوچستان، ۱۰ مرزبان ایرانی شهید و همچنین «سعید براتی» سرباز ایرانی اهل استان خراسان شمالی، توسط تروریست‌ها ربوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز پس از حدود یک سال و دو ماه انتشار اخبار ضدونقیض از وضعیت سعید براتی، گروهک تروریستی جیش‌الظلم در فضای مجازی با انتشار کلیپ و تصاویری از این سرباز ربوده‌شده،  از زنده و سالم بودن وی خبر داد.

همچنین علاوه بر این کلیپ، تصاویر دیگری نیز از این سرباز وظیفه اهل استان خراسان شمالی منتشرشده و در بیانیه گروهک تروریستی جیش الظلم، وضعیت سعید براتی سالم اعلام‌شده است.

پیش‌تر «شهریار حیدری» مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، گفته بود که «براساس اخباری که در دست داریم، سعید براتی زنده است و انشالله وی را به کشور باز می‌گردانیم. البته این موضوع بستگی به رفتار آن گروه تروریستی نیز دارد که با سرنوشت چنین افرادی، چطور رفتار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سعید براتی کجاست؟/ دیدم آن‌ها یکی از سربازان را که زنده بود با خود بردند... 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید براتی میرجاوه جیش الظلم سرباز ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند