Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:48:10 GMT

جشن اولین پیروزی و شادی مردم استان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۲۳۶۵

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل،پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود مقابل مراکش در روز عید سعید فطر عیدانه دیگری بود که باعث شادی مردم استان شد. 

 جوانان در معابر و اماکن عمومی با ابراز شادی و خوشحالی خود از پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی این پیروزی را جشن گرفتند.
آنان با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان و با سر دادن شعارهایی از قبیل ، ایران دوستت داریم ، و بچه ها متشکریم ، خوشحالی خود را از این پیروزی شیرین ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برد شیرین یک بر صفر در برابر تیم ملی مراکش ارمغان اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتبال جشن پیروزی ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان کشورمان در سومین دیدار خود در رقابتهای جام ملت ها با یک نمایش مقتدرانه با حساب ۱۲ بر ۲ ونتیجه ضربه فنی تیم سوئد را مغلوب کردند و به اولین برد دست یافتند.

تیم کشورمان که در دو بازی قبلی خود مقابل برزیل و ژاپن مغلوب شده بود، امروز دو دیدار دیگر برگزار خواهد کرد که طی آن ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف آلمان می رود و ساعت ۲۰ به وقت تهران هم رو در روی لهستان قرار می گیرد.

گفتنی است در رقابتهای جام ملتها ۱۴ تیم برتر گلبال دنیا که ۶ تیم از آنها سهمیه پارالمپیک پاریس را بدست آورده اند، حضور دارند که در دوگروه هفت تیمی به رقابت می پردازند که تیم کشورمان با تیمهای برزیل، ژاپن، سوئد، آلمان، لهستان ومونته نگرو همگروه است و فردا (یکشنبه) در آخرین بازی گروهی خود با مونته نگرو روبرو می شود.

کد خبر 6056222

دیگر خبرها

  • پائز: والیبال ایران به صدر تیم‌های برتر رنکینگ جهانی والیبال بازگردد
  • خوشحالی بارسلونایی ها در رختکن، پس از پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین‌المللی «پنج»
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین المللی فیلم و عکس «پنج»
  • پیروزی ملی پوش اسنوکر ایران در دور اول مسابقات آزاد جهانی
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟
  • فینالیست شدن 5 کشتی‌گیر ایران
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت