Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم در فضای مجازی با انتشار کلیپ و تصاویری از سعید براتی، سرباز ربوده‌شده خراسان شمالی در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان، از زنده و سالم بودن این فرد خبر داد.

به گزارش  فارس از بجنورد  همچنین علاوه بر این کلیپ، تصاویر دیگری نیز از این سرباز وظیفه خراسان شمالی منتشرشده و در بیانیه این گروهک تروریستی، وضعیت سعید براتی سالم اعلام‌شده و در صحت به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادرشده هیچ‌گونه درخواست یا مطلب دیگری در این خصوص داده نشده است و فقط با تشریح اتفاقات انجام‌شده در عملیات تروریستی که از این‌سوی این گروهک در مرز میرجاوه سیستان و بلوچستان صورت گرفت، از جراحت این سرباز از ناحیه پا اشاره‌کرده و اکنون بر سلامت و صحت این گروگان تأکید کرده است.

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا نیز در مصاحبه اخیر خود با خبرنگاران در زاهدان از سلامت این سرباز ربوده شده خبر داده بود و گفت: اقدامات لازم برای آزادی سعید براتی مرزبان ربوده شده ایرانی از طریق وزارت امورخارجه و کشور پاکستان انجام شده است.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی، دستگاههای امنیتی و نظامی پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم بزودی بتوانیم خبرهای خوبی به خانواده این مرزبان بدهیم.

گفتنی است از غروب ۶ اردیبهشت ۹۶ تاکنون که قریب به یک سال و دو ماه از این حادثه می‌گذرد مسئولان انتظامی و امنیتی کشورمان از زنده و سالم بودن این سرباز غیور ایران اسلامی خبر داده بودند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گروهک تروریستی جیش العدل سرباز تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان

وزیر دفاع روسیه اظهار داشت تهدید اصلی برای آسیای مرکزی از سوی گروه‌های تروریستی افراطی است که در افغانستان مستقر هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  در نشست سازمان همکاری شانگهای گفت کشورهای آسیای مرکزی از سوی گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان مورد تهدید قرار دارند.

شویگو تصریح تهدید اصلی از سوی «گروه‌های تروریستی افراطی مستقر در افغانستان» متوجه آسیای مرکزی است.

وزیر دفاع روسیه در ادامه از این گروه‌ها نامی نبرد، اما پیش از این گفته بود سازمان‌های تروریستی بین‌المللی در حال افزایش نفوذ خود در افغانستان هستند و کشورهای غربی فعالانه‌تر با گروه‌های مسلح مستقر در خارج از کشور کار می‌کنند.

شویگو پیش از این درباره اهداف کشورهای غربی از افزایش تعاملات با گروه‌های مسلح مخالف طالبان در خارج افغانستان گفته بود: هدف آنها روشن است؛ از یک سو، یک کانون درگیری در مناطق مرزی شرکای ما ایجاد می‌شود و از سوی دیگر کمک‌های نظامی برای خنثی کردن درگیری که به طور غیرطبیعی ایجاد شده، ارائه می‌شود.

این در حالی است که بارها مقامات حکومت طالبان تاکید کرده‌اند از خاک افغانستان هیچ کشوری تهدید نمی‌شود و گروه تروریستی داعش نیز در این کشور نابود شده است.

روسیه: قاچاق هروئین از افغانستان تهدیدی برای امنیت آسیای مرکزی استروسیه: نگرانی‌های تاجیکستان درباره تهدیدات ناشی از افغانستان را درک می‌کنیمروسیه: گسترش گروه‌های تروریستی در افغانستان چالشی جدی برای آسیای مرکزی است

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پیش از این در یک نشست خبری گفته بود گروه تروریستی داعش با حمایت نیروهای خارجی در پی تضعیف ثبات کشورهای آسیای مرکزی است.

وی تاکید کرده بود تامین مالی گروه تروریستی داعش در افغانستان توسط سرویس‌های اطلاعاتی خارجی انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از هیچ کشوری نام نبرد اما پیش از این «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور گفته بود آمریکا از داعش و القاعده در افغانستان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان