Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@12:20:47 GMT

ژنرال از باغ‌فردوس استارت زد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۲۴۵۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، درحالی که بسیاری از تیم‌ها در حال استراحت و یا مشغول نقل و انتقالات هستند، باشگاه سپاهان خیلی زود یارگیری کرد تا با خیال آسوده برنامه خود برای لیگ هفدهم را شروع کنند. سپاهانی که بدون دغدغه تیم ملی می توانند زودتر استارت بزنند، احتمالا اولین تیمی باشند که تمرینات بدنسازی خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قلعه نویی، سرمربی جدید این تیم هم باحضور در باغ فردوس به همراه اعضای هیئت مدیره از امکانات، زمین های تمرینی و ویژگی های باشگاه بازدید کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی لیگ برتر سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر

عملکرد ضعیف مربیان تیمهای سپاهان و تراکتور در مسابقات لیگ برتر، ارزش مربیان خارجی را در لیگ به شدت تنزل داده است.

به گزارش طرفداری، مورایس و خمز در پایان فصل گذشته، جزو بهترین ها و خواستنی ترین ها بودند و این اتفاق تا همین هفته های گذشته هم ادامه داشت. اما نتایج ضعیف سپاهان و تراکتور باعث شد این دو تیم گرانقیمت به طور کل از کورس قهرمانی در لیگ برتر خارج شوند. طبیعتا دوره حیا کن و رها کن برای آن ها شروع شده و طرفداران این دو باشگاه علیه مربیان تیم خود شعار دادند.

احتمالا در فصل آینده مربیان ایرانی جایگزین این 2 نفر خواهند شد. از نفراتی مثل یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و حتی جواد نکونام به عنوان مربیانی که گزینه جایگزینی هستند، یاد می شود و البته به نظر می رسد که این اتفاق به طور جدی رخ دهد و سپاهان و تراکتور بار دیگر به گزینه مربی ایرانی در مسابقات لیگ برتر ایران رجعت کنند.

وضعیت باشگاه اصفهانی عجیب تر از تیم تبریزی است. سپاهان در ابتدای فصل جاری گزینه جدی قهرمانی بود و به گونه ای عمل کرد که حتی بدبین ترین افراد هم احتمال نمی دانند که آن ها به چنین روزی گرفتار شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • (ویدئو) اعتراف ژنرال مصری به موفقیت حملات ایران