Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا  به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، اسامی نهایی منتخبین شورای صنفی دانشجویان و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منتشر شد.

سومین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ خرداد ماه به ترتیب در خوابگاه ها و دانشکده های تابعه دانشگاه با مشارکت بیش از ۳ هزار نفر از دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره از انتخابات که در ۳۱ شعبه اخذ رأی شامل ۱۰ شعبه در دانشکده ها، ۱۰ شعبه در خوابگاه ها و ۱۱ شعبه در مراکز درمانی برگزار شد، ۲۶۶ نفر از دانشجویان برای حضور در شوراهای صنفی حوزه های انتخابیه، خود را در معرض آرای هم دانشگاهی های خود قرار دادند.  

میزان مشارکت دانشجویان در این انتخابات از سوی مسئولان برگزاری، بیش از ۳۰ درصد اعلام شده است که حاکی از افزایش آن نسبت به دوره گذشته است.

همچنین در این دوره از انتخابات، فرآیند ثبت نام نامزدها به صورت اینترنتی انجام شد و برای اولین بار شعب اخذ رأی مراکز آموزشی- درمانی دارای صندوق های ثابت بودند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی شهید بهشتی مراکز درمانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود