Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشریه معتبر فرانسوی نظرسنجی جالبی را در مورد شکست شیرهای اطلس مقابل ایران انجام داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در پی شکست یک بر صفر شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال مراکش مقابل ایران در گروه B جام جهانی 2018 روسیه، سایت نشریه معتبر «فرانس فوتبال» یک نظرسنجی از کاربرانش انجام داد و از آنها پرسیده که «آیا اروی رنار مسئول اول شکست مراکش مقابل ایران است؟» که 64 درصد کاربران پاسخ «خیر» و 36 درصد کاربران نیز پاسخ «بله» را انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران به لطف گل به خودی دقیقه 4+90 عزیز بوهدوز موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد مراکش بگذرد و برای اولین بار در تاریخ حضورش در دوره‌های مختلف جام جهانی در بازی اول خود به برتری دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 ایران مراکش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر دموکرات های آمریکا معتقدند اسرائیل در حال نسل‌کشی است

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثریت دموکرات های حامی رئیس جمهور آمریکا  معتقدند که  متحد  واشنگتن یعنی اسرائیل در حال نسل کشی ‌در غزه است.

به گزارش مشرق، نظرسنجی نهاد «دیتا فور پروگرس» با همکاری Zeteo نشان داد که ۵۶ درصد از دموکراتها با اتهامات نسل کشی علیه اسرائیل موافق هستند، در حالی که تنها ۲۲ درصد آنها با این مساله مخالف هستند.

به طور کلی، ۳۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که اسرائیل در حال نسل کشی در غزه است.

سازمان ملل نسل کشی را به عنوان "اعمالی که به قصد نابودی کلی یا جزئی یک گروه ملی، قومی، نژادی یا مذهبی از جمله کشتار و اقدامات برای جلوگیری از تولد انجام می شود، تعریف می کند.

این یافته‌ها می‌تواند برای بایدن که ماه‌ها قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر با فشار فزاینده‌ای از سوی پایگاه دموکراتش به دلیل حمایت «قاطع» از اسرائیل مواجه شده است، دردسر سیاسی ایجاد کند.

در این نظرسنجی که یک هزار و ۲۵۶ نفر شرکت کردند ، همچنین نشان داد که ۷۰ درصد از پاسخ دهندگان از آتش بس دائمی در غزه حمایت می کنند.

دیگر خبرها

  • تکرار یک حسرت؛ هری کین در بایرن مونیخ هم جام نمی‌برد
  • اکثر دموکرات های آمریکا معتقدند اسرائیل در حال نسل‌کشی است
  • زیباکلام : آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق با شما
  • زیباکلام: آقای زاکانی یک نظرسنجی برگزار کنید، اگر حتی ۱۵ درصد مردم با ساخت ساختمان وسط پارک‌ها موافق بودند، حق را به شما بدهیم/بگذارید مردم زندگی کنند
  • اولویت اول نتانیاهو فاش شد!
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • نظرسنجی‌ها چه در مورد بایدن می‌گویند؟
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها