Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@02:58:17 GMT

پورتوپیا؛ آرمان‌شهر دارندگان ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۳۳۶۵

پورتوپیا؛ آرمان‌شهر دارندگان ارز دیجیتال

رویداد۲۴ بسیاری از کارآفرینان به‌واسطه ارزهای مجازی توانسته‌اند ثروت‌ میلیارد دلاری پیدا کنند که ازاین‌رو، برای ادامه زندگی تصمیم گرفته‌اند تمامی دارایی‌های خود اعم از ماشین و خانه‌هایشان را به فروش برسانند تا با ثروتی بیشتر به پورتوریکو بروند و در جزایر آن، جامعه‌ای بسازند که به‌راحتی و بدون نیاز به پرداخت مالیات به دولت آمریکا، بتوانند از بهترین امکانات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مورد تشکیل جامعه‌ای صحبت می‌کنیم که قرار است آرمان‌شهری برای افراد حرفه‌ای در زمینه ارز دیجیتال باشد. حدود یک دهه‌ است که کارآفرینان بسیار زیادی در آمریکا به دنبال تشکیل یک جامعه‌ی جدید هستند. در ماه سپتامبر گذشته بعد از طوفان ماریا، زیرساخت‌های اصلی پورتوریکو آسیب دید و تقریباً در همان زمان بود که ارزش ارزهای مجازی رشد بسیار زیادی پیدا کرد و باعث شد این افراد فرصت‌طلب رؤیای ایجاد یک جامعه آرمانی را جدی‌تر از گذشته دنبال کنند.

بیشتر این افراد، مرد هستند و برای دارایی‌های هنگفتشان برنامه‌ریزی دقیقی دارند. این افراد قصد دارند در پورتوریکوی بحران‌زده، آرمان‌شهری با ارز دیجیتال بسازند. در حال حاضر این شهر پورتوپیا نامیده می‌شود که در زبان لاتین به معنای «زمین‌ بازی ابدی پسران» است؛ اما با توجه به رویکرد عدم جنسیت‌گرایی جوامع، در آینده به Sol تغییر نام خواهد داد. پول در این شهر کاملاً مجازی است و تمامی قراردادها به‌صورت علنی ذخیره می‌شود. یکی از اهدافی که این افراد در سر دارند، نشان دادن قابلیت‌های بلاک چین در امور روزمره برای مدیریت یک شهر است. پورتوپیا می‌تواند اولین نمونه از شهری کاملاً مدرن باشد.

آرمان‌شهر پورتوپیا که می‌تواند بهشتی روی زمین باشد، در منطقه‌ی کارائیب واقع است و به‌زودی در آن فرودگاه و مراکز خدماتی توسط سرمایه‌گذاران ساخته خواهد شد. شاید شنیدن اولین بانک ارز دیجیتال برای شما عجیب باشد؛ اما مذاکره با مقامات مربوط در منطقه پورتوریکو برای راه‌اندازی این بانک شروع‌ شده است.

بنیان‌گذار وب‌سایت Cnet که تصمیم دارد با راه‌اندازی شرکتی بر محور بلاک‌چین به این منطقه نقل‌ مکان کند، با اشاره به طوفان ماریا می‌گوید: آنچه در این منطقه شاهدش بودیم، طوفانی تمام‌عیار است؛ اما در درازمدت مزایایی برای مردم پورتوریکو دارد که متوجه آن خواهند شد.

در پورتوریکو، هیچ شخص حقیقی موظف به پرداخت مالیات نیست. با حفظ شهروندی آمریکا، دولت محلی پورتوریکو از مالکان ارزهای مجازی استقبال می‌کند. کنفرانسی با نام پورتو کریپتو در ماه‌های گذشته برگزار شد و شاهد سخنرانی دولتمردان این منطقه بودیم. یکی از نمایندگان منطقه در این کنفرانس گفت: بعد از طوفان، انتظار داشتیم بسیاری از افرادی که به دلیل فرار مالیاتی به این منطقه آمده‌اند، دوباره مهاجرت کنند؛ اما اکنون شاهد این هستیم که جمعیت این قسمت در حال افزایش است. جمعیت در هر ثانیه در حال زیاد شدن است و دارندگان پول‌های مجازی به‌صورت عجیبی به این منطقه هجوم آورده‌اند.

در حال حاضر اهالی پورتوپیا محل مناسبی برای راه‌اندازی امکاناتی که مد نظر دارند، پیدا نکرده‌اند و ازاین‌رو، در «صومعه» ساکن شده‌اند. صومعه هتلی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع است که فعلاً به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه شناخته می‌شود.

اریکا مدینا، رئیس توسعه کسب و کار سازمان اقتصاد و تجارت پورتوریکو در صحبت‌های اخیر خود گفت: کسب‌وکار مبتنی بر ارز دیجیتال از پتانسیل‌های فراوانی برخوردار است و ما از آن‌ به‌شدت استقبال می‌کنیم. در حال راه‌اندازی کمپینی هستیم تا مهاجران در منطقه از امکانات خوبی برخوردار شوند.

در حال حاضر پورتوپیا راه‌اندازی نشده است و باید ببینیم یک آرمان‌شهر با ارزهای مجازی و سیستم بلاک چین به کجا خواهد رسید. نظر شما چیست؟

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ارز دیجیتال بلاک چین دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی اگرچه در بازی های گذشته تیمش معمولا نیمکت نشین بوده اما هر بار با نظر جواد نکونام به زمین رفته، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و توانایی هایش را نشان بدهد.

رمضانی که این فصل سه بار برای استقلال گلزنی کرده، در نیم فصل اول مقابل شمس‌آذر در قزوین هم به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها در بازی رفت با شمس‌آذر در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، توانست با یک فرصت طلبی خوب و استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف دومین گل استقلال را بزند، اما این گل باعث برتری آبی‌ها نشد. استقلال در آن مسابقه مقابل شمس‌آذر به تساوی دو بر دو رسید، اما حالا برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

آبی‌پوشان پایتخت برای کسب برد و حفظ صدرنشینی خود به مصاف شمس‌آذر می‌روند و بی‌شک بازی در ورزشگاه آزادی نیز کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت خواهد کرد.

در این بین آرمان رمضانی هم در تمرینات استقلال با روحیه خوب و شرایط جسمانی مناسب حضور دارد و برای بازی حساس روز جمعه آماده می‌شود. او منتظر فرصتی از سوی نکونام است تا بتواند خودش را نشان بدهد و شرایط خوبی را در بازی رقم بزند. بی تردید رمضانی دوست دارد اگر پایش به گلزنی دوباره مقابل شمس‌آذر باز می‌شود، این گل برد تیمش را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • شکایت از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند