Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که در محل دفتر استاندار برگزار شد، تدوین چارچوب و دستورالعمل مناسب و کاربردی در زمینه نحوه برداشت مصالح از رودخانه های استان را مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: باید با برآورد دقیق حجم مصالح مصرفی در پروژه های عمرانی استان با برگزاری نشستی با حضور تولید کنندگان و مصرف کنندگان، چارچوب و ضوابط اجرایی در این بخش بصورت کاربردی تدوین گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای لایروبی و احیای آب بندان ها در تامین آب اراضی کشاورزی استان تصریح کرد: باید با ساز و کار دقیق و شفاف در جهت لایروبی و احیاء آب بندان ها گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین احیاء و لایروبی آب بندان ها را علاوه بر افزایش ذخیره سازی منابع آبی، فرصتی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری استان برشمرد و افزود:  پرورش پرندگان، آبزی پروری و فعالیت های گردشگری از جمله طرح هایی به شمار می رود که می توان علاوه بر ذخیره سازی منابع آبی، در آب بندان ها اجرا کرد.

دکتر سالاری بر ضرورت تدوین ضوابط صحیح و اصولی و صرف هزینه و زمان کمتر به منظور لایروبی و احیاء آب بندان های استان تاکید کرد و افزود: باید با تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران ذیربط با ایجاد سازو کار و چارچوب مناسب، لایروبی آب بندانها انجام پذیرد.

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم درهر بخش اتخاذ شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرندگان دولت کشاورزی گردشگری گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه