Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@02:27:19 GMT

شیار ۱۴۳ در چین اکران عمومی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۴۲۴۵

شیار ۱۴۳ در چین اکران عمومی می‌شود

سینما و تلویزیون > سینمای‌ ایران - همشهری آنلاین:
فیلم «شیار ۱۴۳» نرگس آبیار همزمان با حضور در جشنواره چینگ دائو و طی تفاهم‌نامه‌ای در جمهوری چین (هنگ کنگ، تایوان و ماکائو) اکران عمومی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، در حالی که نرگس آبیار مشغول فیلمبرداری فیلم جدید خود با نام «شبی که ماه کامل شد» است، «شیار ۱۴۳» دیگر ساخته این کارگردان قرار است در کشورهای چین، هنگ کنگ، تایوان و ماکائو به نمایش عمومی درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده فیلم‌های آبیار روز گذشته با حضور در جشنواره چینگ دائو (جشنواره فیلم کشورهای عضو پیمان شانگهای)، تفاهم‌نامه‌ اکران «شیار۱۴۳» در کشورهای چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان را با رییس سازمان سینمایی چین امضا کرد.

علیرضا شاهرخی پخش بین‌المللی فیلم «شیار ۱۴۳» دومین فیلم نرگس آبیار را به عهده دارد.

«شیار ۱۴۳» حضور موفقی در جشنواره‌های داخلی و خارجی داشت و مریلا زارعی بازیگر اصلی آن بود. آبیار پس از آن، «نفس» را کارگردانی کرد که نماینده ایران در اسکار نیز بود.

در همین زمینه: از رکوردشکنی‌ها تا واقعیت‌ها در فروش گیشه سینماها اکران خاله قورباغه از اوایل تابستان ۵ هزار بلیت سینما برای فوتبال ایران و مراکش فروش رفت | فوتبال در ۴۰ سینمای کشور

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق هاست»

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع) به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون «خشم کلید همه بدی‌هاست» , «عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آنهاست»، «شیعیان ما با یکدیگر مهربانند»، «علم را برای عمل کردن بیاموز» و «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» استفاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب