Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:15:07 GMT

جست جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۵۰۴۷

جست جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی یاسوج ادامه دارد

یاسوج - ایرنا- معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست و جو بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هنوز زمان معینی برای اتمام آن مشخص نشده است.

عزیز فیلی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات جست و جوی پیکرهای جانباختگان این سانحه دلخراش بقایای 60 پیکر شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد پیکر 53 نفر از آنها احراز هویت و تحویل خانواده های آنان شده است.
فیلی بیان کرد: پیکر هفت نفر دیگر هم ظرف چند روز آینده به خانواده هایشان تحویل داده می شود.
وی عنوان کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جانباختگان سانحه هوایی نیز در مرحله جست و جو و شناسایی هستند که تا مشخص‌ شدن تمامی پیکر های جانباختگان این سانحه هوایی، عملیات جست و جو ادامه دارد.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن 1396، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
9868/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواپيما ياسوج آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر گفت: در ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در مسیر چوب تراش - بزرگراه شیخ فضل الله، یک دستگاه سواری رونیز که در این مسیر در حال تردد بوده با پژو ۲۰۶ برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از این برخورد شدید سواری پژو واژگون شده که بر اثر شدت جراحات وارده متأسفانه راننده پژو در دم فوت و راننده رونیز مصدوم می‌گردد.

سرهنگ کشیر افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد این حادثه به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده رونیز به وقوع پیوسته است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت رعایت حق تقدم عبور و مرور توسط رانندگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز تصادفات جلوگیری کند. پس با رعایت حق تقدم از وقوع تصادفات خودداری کنید.

کد خبر 6094844

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا