Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مرتضی محصص در گفتگویی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی مراکش در چارچوب جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: تاثیرات مربیگری کی روش در فوتبال ملی در بازی با مراکش مشاهده کردیم ، او همدلی و همبستگی در میان ملی پوشان ایجاد کرده است و تیم ملی با ارائه یک بازی با برنامه توانست حریف خود را تحت فشار بگذارد و در نهایت مدافع مراکش به علت فشار زیاد وارد شده گل به خودی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تیم ملی بعد از 20 دقیقه ابتدایی که زیر فشار حملات مراکش بود در نهایت توانست شیوه بازی خود را ارائه بدهد و با دفاع در نیمه زمین خود و ایجاد ضد حمله، موقعیت گلزنی در محوطه جریمه حریف به وجود آورد و سه امتیاز با ارزش این بازی را کسب کند. بازیکنان تیم ملی در دقایق ابتدایی با ترس بازی می کردند اما هر چه از بازی گذشت مراکشی ها عقب نشستند و آنها در دقایق پایانی از حرکات و شیوه تاکنیکی تیم ملی کشورمان می ترسیدند. تیم ملی  مقابل مراکش با برنامه بود و از اعتبار فوتبال آسیا دفاع جانانه کرد. پیروزی با گل به خودی  حریف خیلی با ارزش بود و این برد در افزایش روحیه بازیکنان در 2 بازی پیش رو تاثیر گذار است. 

به موفقیت تیم ملی کشورمان برابر اسپانیا خوش بین هستم 

محصص درباره صدرنشینی در گروه مرگ تصریح کرد: به هر حال صدرنشینی ایران در گروهی که تیم های بزرگ اسپانیا و پرتغال قرار دارند قابل پیش بینی نبود اما بازیکنان تیم ملی با غیرت و تعصب مثال زدنی توانستند با پیروزی برابر مراکش در صدر جدول گروه B قرار بگیرند. البته اسپانیا تیم قدرتمندی است و کی روش به علت اینکه سابقه مربیگری در رئال مادرید دارد با شیوه بازی تیم ملی اسپانیا آشنایی دارد و با یک دفاع خوب و ضد حملات می توانیم برابر اسپانیا هم نتیجه بگیریم. خوشبین هستم که تیم ملی از حیثیت فوتبال آسیا در بازی با اسپانیا هم دفاع کند.

ابراهیمی و عزت اللهی نفرات کلیدی برابر اسپانیا هستند 

کارشناس فوتبال درباره نگرانی بابت مصدومیت ابراهیمی در بازی با مراکش اظهار کرد: بدون شک امید ابراهیمی برابر مراکش یکی از بازیکنان موثر تیم ملی بود و امیدوارم مصدومیت این بازیکن جدی نباشد و او بتواند در 2 بازی بعدی تیم ملی همراهی کند. البته سعید عزت اللهی هم در بازی بعدی در اختیار داریم و ابراهیمی و عزت اللهی نفرات کلیدی تیم ملی مقابل اسپانیا هستند. ما نباید فراموش کنیم که تیم ملی اسپانیا خوب دفاع می کند و تعداد حملات این تیم زیاد است و  ملی پوشان کشورمان باید به خوبی دفاع کنند و اجازه بازیسازی به هافبک های این تیم ندهند تا صاحب موقعیت های گلزنی نشوند. 

دفاع منسجم و ارائه ضد حملات برگ برنده ایران برابر اسپانیا است 

او درباره اینکه برگ برنده تیم ملی ایران برابر اسپانیا چیست، گفت: دفاع منسجم و ارائه ضد حملات برگ برنده تیم ملی مقابل اسپانیا است و اگر طبق روال همیشگی بازی کنیم به طور حتم می توانیم در این بازی هم به موفقیت دست یابیم. در حال حاضر کی روش نمی تواند تفکرات خود را تغییر بدهد و او نظم و انضباط خوبی در خط دفاع ایجاد کرده است که همین موضوع باعث موفقیت تیم ملی شده است. نتیجه گیری در بازی با اسپانیا بستگی به عملکرد بازیکنان ما درون زمین دارد و هر کدامیک از تیم ها که اشتباه کمتری داشته باشند به طور حتم در این بازی به موفقیت دست می یابند. همچنین ملی پوشان دیگر از تیم های بزرگ هراسی ندارند و در جام جهانی برزیل هم برابر آرژانتین فوق العاده بازی کردند و خوشبین هستم که از تیم ملی اسپانیا هم امتیاز می گیریم. 

محصص در ادامه اظهار کرد: تیم ملی فوتبال بازی اول خود در جام جهانی روسیه را خوب شروع کرد و اکنون بازیکنان با روحیه بالا به مصاف تیم های ملی اسپانیا و پرتغال می روند. البته هر بازی استراتژی خاص خود را  دارد و باید تیم ملی برابر اسپانیا با شیوه متفاوت ظاهر شود تا در این بازی به موفقیت دست یابد. کی روش مربی باهوشی است و در 4 دوره از جام جهانی حضور داشته است و به خوبی می داند که چه تدابیری را برای بازی با اسپانیا در نظر بگیرد. 

کی روش هنوز می تواند در فوتبال ایران تاثیر گذار باشد 

او درباره اینکه تیم ملی بعد از 20 سال در جام جهانی به پیروزی دست یافت، تصریح کرد: به نظرم این پیروزی شروع کار تیم ملی است و باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد تا موفقیت های بزرگی کسب کنیم. همچنین کی روش هنوز هم می تواند تاثیرات زیادی در فوتبال کشورمان داشته باشد و اکنون تیم ملی صاحب سبک مشخصی است و بازیکنان با اعتماد به نفس بالا به مصاف حریفان قدرتمند خود می روند.

کارشناس فوتبال در پایان درباره شانس تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به مرحله بعد خاطر نشان کرد: به هر حال من هم همانند دیگر فوتبالدوستان آرزویم این است که تیم ملی در جام جهانی روسیه نتایج خوبی بگیرد و تیم ملی هم لیاقت صعود به مرحله بعد این رقابتها را دارد.

انتهای پیام/  

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • منتظر محمد مصدوم شد