Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:49:36 GMT

بیرانوند: از صدرنشینی در گروه مرگ لذت می بریم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۶۱۸۹

بیرانوند: از صدرنشینی در گروه مرگ لذت می بریم

دروازه بان ایران با یکی دو واکنش موثر در بازی با مراکش یکی از بهترین بازیکنان اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی 2018 بود.

به گزارش" ورزش سه" علیرضا بیرانوند با چند سیو عالی یکی از بهترین های تیم ملی در بازی برابر مراکش بود. او در نیمه دوم یک شوت بسیار خطرناک بازیکنانی حریف را دفع کرد و نقش موثری در برد تیم ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز در رابطه با بازی بعدی تیم ملی برابر اسپانیا گفت:« ما خیلی زود و بعد از بازی با مراکش متوجه شدیم حق خوشحالی بیشتر نداریم و باید روی بازی با اسپانیا متمرکز شویم.»


او درباره این بازی با حریف نامدار گفت:« درست است که اسپانیا از بهترین تیم های جهان است اما ما خیلی انگیزه داریم و باعث خواهد شد تا اسپانیا کار سختی مقابلمان داشته باشد. ما دیروز هم جنگیدیم و توانستیم سه امتیاز شیرین را بگیریم.»


دروازه بان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی  درباره اخراج لوپتگی از اسپانیا در آستانه  جام جهانی  گفت:« اگر در تیم بزرگ اسپانیا حتی یک روز قبل از مسابقه هم مربی عوض شد باز هم یازده بازیکن این تیم می دانند که چه کارهایی باید انجام بدهند. شاید حتی بازیکنان اسپانیا از این اتفاق انرژی مثبت گرفته و تلاش بیشتری بکنند تا نتیجه بگیرند.»


بیرانوند در ادامه گفت:« خداراشکر با  جود این که در گروه سختی قرار گرفتیم  اما الان صدرنشین هستیم وباید از صدرنشینی لذت ببریم. اینکه در حضور قهرمان جهان، قهرمان اروپا وقهرمان افریقا الان صدرنشین گروه مرگ هستیم واقعا افتخار می کنیم. نتیجه گرفتن در گروه مرگ کار واقعا سختی است.»

جام جهانی 2018 (روسیه) پرسپولیس تهران تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه پرسپولیس تهران تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!