Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:26:00 GMT

رونالد یک بر صفر از مسی پیش افتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۶۳۱۱

رونالد یک بر صفر از مسی پیش افتاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در رقابت حساس میان کریستیانو رونالد کاپیتان تیم ملی پرتغال و لیونل مسی کاپیتان آرژانتین برای کسب عناوین بهترین بازیکن و آقای گل جام بیست و یکم ستاره رئال و پرتغال از  حریفش در جام جهانی پیش افتاد، این سبقت در حالی رخ داد که هر دو بازیکن در نخستین بازی جام صاحب یک ضربه پنالتی شدند که در این رقابت رونالدضربه پنالتی اش را گل کرد در حالی که مسی در بازی امروز مقابل ایسلند این موقعیت را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کاپیتان پرتغال با هتریک مقابل اسپانیا تا امروز در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایسلند پرتغال جام جهانی رقابت لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، برنارد هیل بازیگری که برای بازی در نقش شاه تئودن در سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و کاپیتان ادوارد اسمیت در «تایتانیک» شهرت داشت، درگذشت. او ۷۹ ساله بود.

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آنها هستند.

سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

کد خبر 6097919

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس