Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@12:35:13 GMT

فرانسه: در نبرد الحدیده شرکت نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۶۳۱۶

فرانسه: در نبرد الحدیده شرکت نداریم

درحالی که وزارت دفاع فرانسه مشارکت خود در هرگونه نبردی در منطقه الحدیده در ساحل غربی یمن را تکذیب کرد؛ روزنامه فرانسوی فیگارو از شرکت نیروهای رزمی فرانسوی در این نبردها خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اخبار الیمن، وزارت خارجه فرانسه اجرای "هرگونه عملیات نظامی در منطقه الحدیده" را تکذیب و تاکید کرد که بخشی از ائتلاف تحت فرماندهی سعودی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شکست عربستان و امارات برای ورود به فرودگاه الحدیده +فیلم

بیانیه این وزارتخانه در عین حال افزود که "فرانسه درحال بررسی عملیات مین روبی با هدف بسترسازی برای ورد به بندر الحدیده یمن به محض تکمیل عملیات نظامی است که ائتلاف سعودی در این شهر اجرا میکند".

فیگارو: نیروهای رزمی فرانسوی در نبرد ساحل غربی یمن شرکت دارند

روزنامه فیگارو به نقل از دو منبع نظامی اذعان کرد که "نیروهای ویژه فرانسوی عملا در صحنه یمن در کنار نیروهای اماراتی هستند".

این روزنامه جزئیات بیشتری درباره فعالیت های نیروهای ویژه فرانسوی ارایه نداد.

یک منبع پارلمانی فرانسوی پیشتر به خبرگزاری رویترز گفته بود که نیروهای ویژه فرانسوی در یمن حضور دارند.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از یک مسئول اماراتی نوشته بود که فرانسه با ارایه حمایت و پشتیبانی در بخش مین روبی عملیات یاد شده موافقت کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی ائتلاف سعودی الحدیده فرانسه فیگارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید

دریافت 2 MB

گروه دیپلماتیک – همشهری آنلاین: تصاویری از حمایت متفاوت دانشجویان دانشگاه لیون فرانسه از غزه در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه در کنار دانشجویان آمریکایی و شماری دیگری از کشورهای جهان به انتفاضه دانشجویی حمایت از غزه پیوسته اند. دانشگاه‌های شهرهای پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد خبر 849156 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو فلسطین فرانسه

دیگر خبرها

  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید