Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:11:52 GMT

کانادایی‌ها کالاهای آمریکایی را تحریم می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۶۴۸۱

در پی بالا گرفتن تنش میان دولت دونالد ترامپ و کانادا، شهروندان کانادایی کمپینی را برای تحریم کالاهای آمریکایی آغاز کرده اند.

به گزارش مهر به نقل از شبکه سی تی وی، بسیاری از شهروندان کانادایی بعد از افزایش اختلافات میان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا، کالاهای آمریکایی را تحریم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر شهروندان کانادایی همچنین از سفر به آمریکا خودداری کرده و با هشتگ هایی با عنوان بایکوت آمریکا، بایکوت کالاهای آمریکایی و خرید محصولات کانادایی از سیاست های کشور خود حمایت کرده اند.

در طول چند هفته گذشته و بعد از تصمیم آمریکا برای قرار دادن کانادا در فهرست کشورهایی که تعرفه های گمرکی بر فولاد و آلومینیوم بر آنها اعمال می شود و اقدام تلافی جویانه کانادا روابط دو کشور دچار تنش شده است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا هم هفته گذشته گفته بود در مدت زمان پیش رو شاهد افزایش احساس میهن پرستانه کانادایی ها خواهیم بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، رستوران‌های زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» (KFC) بیش از ۱۰۰ رستوران را در مالزی تعطیل کرده است، زیرا مشاغل مرتبط با آمریکا در سراسر جهان در بحبوحه اعمال تحریم های گسترده به نفع فلسطینیان و ناشی از جنگ جاری در غزه، هدف تحریم مشتریان قرار گرفته اند.

به گزارش این رسانه ترکیه ای، در بحبوحه اعتراضات به حمایت آمریکا از تل آویو پس از تهاجم این رژیم به مردم مظلوم در نوار غزه، فروشگاه زنجیره ای فست فود آمریکایی «کِی اِف سی» مجبور شد فعالیت های خود را در سراسر مالزی- عمدتا در شمال شرقی ایالت کلانتان- کاهش دهد.

بر این اساس، «کیو اس آر برندز» (QSR Brands) که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود «کِی اِف سی» در مالزی است، اعلام کرد که فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.

لذا شرکت غذایی آمریکایی مذکور مجبور شده است فعالیت‌ های خود با اکثریت مسلمان در جنوب شرقی آسیا را با بیش از ۶۰۰ واحد، محدود و یا تعطیل کند.

پروفسور محد نظری اسماعیل، رئیس گروه حامی فلسطین و بایکوت، واگذاری و تحریم برندهای متعلق به اشغالگران قدس در مالزی، گفت: «کِی اِف سی» در لیست بایکوت قرار ندارد؛ اما بسیاری از مالزیایی ها هر اپراتور فست فود آمریکایی را مرتبط با اسرائیل می دانند.

کد خبر 6092484

دیگر خبرها

  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی