Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که مراکش را شکست دادیم و دل مردم را شاد کردیم. برای تک تک دقایق بازی برنامه‌ریزی داشتیم و شرایط آنطوری که می‌خواستیم پیش رفت و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و این افتخار را برای مردم و کشورمان به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدارهای بعدی تیم ایران و میزان امیدواری‌اش به رویارویی با اسپانیا گفت: زمانی که قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد، فهمیدیم که گروه‌مان سخت است. برنامه‌ریزی‌ها را کرده‌ایم و با تلاش کادر فنی در بازی اول که مهم بود توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از امروز هم برای دیدار با اسپانیا آماده می‌شویم. اسپانیا نیاز به تعریف کردن ندارد و شرایطش با بازیکنانی که دارد، مشخص است.  تلاش می‌کنیم که یک نتیجه خوب بگیریم. الان شانس صعودمان خیلی بیشتر از قبل شده و تلاش‌مان این است که این اتفاق بیفتد و از گروه صعود کنیم و یک افتخار بزرگ برای مردم و کشورمان به ارمغان بیاوریم.

چشمی درباره خوشحالی مردم در ایران عنوان کرد: تمام تلاش مسئولان، کادر فنی و بازیکنان فقط برای دلخوشی مردم و شاد کردن دل آنها است. خدا را شکر که توانستیم برای یک روز هم که شده، یک شادی و دلخوشی به مردم بدهیم.  انشاالله بتوانیم بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم و دل مردم شاد شود. تلاش همه مسئولان، کادر فنی و بازیکنان این است که دل مردم شاد شود.

مدافع تیم ملی درباره انتقاداتی که پیش از شروع جام جهانی از او می‌شد، گفت: در بازی‌های دوستانه اتفاقاتی می‌افتد که ملاکی برای قضاوت نیست. با صحبت‌هایی که کادر فنی کرده بود، تمام تمرکز خود را برای نتیجه گرفتن در این بازی گذاشته بودیم تا همه بازیکنان بهترین عملکرد را داشته باشند. خدا را شکر که من هم سهم کوچکی در این پیروزی داشتم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران روزبه چشمی جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی