Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
شرکت اپل از امضای قراردادی طولانی‌مدت با اپرا وینفری برای مشارکت در تولید و پیش بردن برنامه یک میلیارد دلاری تلویزیون این شرکت خبر داد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، مجري و برنامه‌ساز 64 ساله رنگين‌پوست آمريكايي كه غول عرصه رسانه دنياست، تازه‌ترين سلاح مديران اپل براي رفتن به جنگ شركت‌ها و شبكه‌هاي نتفليكس، آمازون و HBO (تايم وارنر) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئيات و رقم دقيق قرارداد وينفري با اپل اعلام نشده اما به نظر مي‌رسد مجري سرشناس در عرصه‌هايي چون توليد فيلم، برنامه‌هاي تلويزيوني، معرفي كتاب و نرم‌افزارهاي موبايلي با اپل همكاري مي‌كند.

اقدام شركت اپل در استفاده از نفوذ و محبوبيت وينفري گامي است در راستاي به خدمت گرفتن ستاره‌هاي ممتاز دنيا از سوي شركت‌هاي ارائه‌دهنده برنامه‌هاي تلويزيوني. پيش‌تر نتفليكس از برنامه هشت ميليارد دلاري خود براي تامين نيازهاي مخاطبان در آينده نزديك خبر داده و با باراك و ميشل اوباما براي توليد فيلم‌ها و مستندهاي تلويزيوني و ديگر محتواهاي مورد علاقه مردم و مشتركان نتفلكيس قرارداد بسته بود.

نتفليكس كه در حال حاضر مهم‌ترين و پيشروترين شبكه تلويزيوني كابلي در دنياست، از دو چهره سرشناس دنياي برنامه‌سازي به نام‌هاي رايان مرفي و شوندا رايمز براي حضور در اين شبكه دعوت كرده است. از سوي ديگر، از آمازون خبر مي‌رسد پس از فراهم شدن زمينه توليد سريال پرهزينه «ارباب حلقه‌ها» در چند فصل، نيكول كيدمن (بازيگر برنده اسكار) هم موافقت خود را براي پيوستن به گروه برنامه‌سازان آمازون اعلام كرده است.

وينفري كه از فقط مطلق به شهرت و اعتبار و ثروت رسيده، پس از بستن قرارداد با اپل هم همچنان از مديران ارشد شبكه OWN باقي خواهد ماند. او اين شبكه را سال 2011 با همكاري شبكه ديسكاوري راه انداخت و به تازگي قرارداد خود را با آن تا 2025 تمديد كرد.

توليد برنامه‌اي با حضور ريس ويترسپون و جنيفر آنيستن، بازسازي برنامه محبوب دهه 1980 استيون اسپيلبرگ با نام «داستان‌هاي شگفت‌انگيز» و توليد سريالي به كارگرداني ديمين شازل (خالق فيلم تحسين‌شده و برنده اسكار «لالالند») از ديگر برنامه‌هاي اپل در آينده نزديك است.

در همین زمینه: استیون سیگال در روسیه مجموعه مبارزه رزمی زنده می‌سازد جان مالکوویچ در نقش هرکول پوآرو | اقتباس جدید از آگاتا کریستی ۱۵۰ میلیون دلار برای گران‌ترین پروژه سینمایی نتفلیکس آقا و خانم اوباما رسما وارد سریال‌سازی شدند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مجموعه تلویزیونی «رخنه» در شبکه یک، «آقای قاضی» در شبکه دو و «بدل» در شبکه سه سیما به زودی آغاز می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی