Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@21:59:18 GMT

امیدابراهیمی بدون هیچ مشکلی تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۶۷۹۵

هافبک دفاعی اصلی تیم ملی امروز بدون مشکل در کمپ لوکوموتیو در تمرین تیم ملی زیر نظر کی روش حاضر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در بازی شب گذشته برابر مراکش بود که در دقیقه 69 روی تکلی که روی پای هافبک حریف زد، دنده اش مصدوم و 10 دقیقه بعد ناچار شد زمین بازی را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بعد از تعویض امید ابراهیمی اینطور به نظر آمد که ممکن است مصدومیت او جدی باشد و بازی های باقی مانده جام جهانی را از دست بدهد اما این بازیکن امروز بدون هیچ مشکلی در تمرین تیم ملی حاضر شد تا نگرانی ها در مورد او به پایان برسد. 

بازگشت امید ابراهیمی به بازی با اسپانیا بهترین خبر ممکن در آستانه بازی با اسپانیا محسوب می شود و کی روش می تواند در حساس ترین بازی تیم ملی از ستاره تیم خود در ترکیب اصلی استفاده کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید