Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:31:14 GMT

شیری تازه واردی که برانکو را امیدوار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۷۷۶۸

شیری تازه واردی که برانکو را امیدوار کرد

مهدی شیری بعد از ظهر امروز اولین تمرین خود با تیم پرسپولیس را انجام داد و و به عنوان یکی از بازیکنان برتر تمرین شناخته شد.

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز اولین تمرین تیم پرسپولیس تهران برای حضور در لیگ هجدهم تحت نظر برانکو ایوانکوویچ برگزار شد که دو بازیکن جدید این تیم هم در آن حضور داشتند. مهدی شیری و مهدی شریفی دو بازیکنی هستند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به عضویت قرمزپوشان درآمدند و امیدوار هستند با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی حضور در ترکیب سرخپوشان را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در تمرین امروز مهدی شیری برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و پا به پای دیگر بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت. مدافع سرعتی سابق پیکان که جز یکی از ستارگان لیگ هفدهم بود در تمرینات امروز سرخپوشان عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت و رضایت برانکو ایوانکوویچ را از همین ابتدا به دست آورد.


این بازیکن که سابقه همکاری با سیدجلال حسینی در باشگاه نفت تهران را دارد در تمرین امروز پرسپولیس بیش از همه همراه با کاپیتان سرخپوشان بود و از همین ابتدا توانست جایگاه خود را پرسپولیس پیدا و مستحکم کند.

 

پیکان پرسپولیس تهران مهدی شیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان پرسپولیس تهران مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شده اند تا به ساری بروند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می شود.

بازی دو تیم فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه وطنی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟