Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سایت روزنامه‌های آس و مارکا از برتری ایران در ثانیه های پایانی تیم ملی مقابل مراکش با عنوان یک اتفاق عجیب نام بردند و رویترز، ایران را خوش‌شانس نامید. سایت روزنامه مارکا با انتشار گزارشی از بازی، عملکرد مراکشی‌ها در نیمه اول را خیلی خوب دانست اما به این موضوع اشاره کرد که رفته رفته ایران به جریان رقابت برگشت و در نهایت با وجود درصد اندک مالکیت توپ با استفاده از اشتباه مدافع حریف، دومین گل دیرهنگام تاریخ جام‌جهانی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا از تیم کی‌روش به عنوان «شجاعان آسیا» نام برد.

روزنامه آس هم پیروزی ایران را نتیجه یک بازی دفاعی خوب دانست. سایت این روزنامه، مراکش را تیم بدشانسی نامید که بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت اما نتوانست از موقعیت‌هایش بهره ببرد. آس نوشت که ایران به اولین تیم از جام‌جهانی ۱۹۶۶ تبدیل شد که بدون شوت در چارچوب در یک نیمه، گل می‌زند و پیروز می‌شود.

رویترز از ایران به عنوان یک تیم دفاعی و البته جنگنده نام برد و در گزارش بازی به بازی شجاعانه و بدون ترس تیم کی‌روش اشاره کرد. این خبرگزاری معتبر شانس فراوان را یکی از عوامل برتری ایران نامید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد و بازی چالشی و جذاب خواهیم داشت

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌ها ۲۰۲۴ تایلند جذاب و چالشی خواهد بود.

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و دیدار با ازبکستان در مرحله نیمه های رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های۲۰۲۴ تایلند اظهار داشت:

خدا را شکر همه بازیکنان خوب هستند فقط چند بازیکن مومنی، درخشانی،عظیمی و... که بیمار بودند مجددا بعد از بازی با قرقیزستان تحت معاینه پزشکان تیم قرار گرفتند که انشالله تا یکی دو روزه آینده بهتر می شوند.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با ازبکستان گفت:

از روز اول که وارد جام ملت ها شدیم طبق برنامه فکر می کردم که با ازبکستان روبرو شویم. ازبکستان با آوردن مربی به نامی ونانسیو لوپز اسپانیایی تغییرات بسیار گسترده ای در این تیم داشته و به لحاظ فنی تیمی قوی و خوب است.وی ادامه داد: ازبکستان هم مثل ایران در تمام بازی های خود پیروز شدند تا به این‌ مرحله رسیدند. آنها سیستم مدرنی در تیم خود دارند که با دروازبان بازی می کنند.کادر فنی امشب بازی این تیم با ویتنام را از نزدیک شاهد بودند و ما از همین امشب آنالیز خود را شروع و تا روز جمعه آنالیز این تیم ادامه دارد. من فکر می کنم بازی ایران و ازبکستان جذابیت خاصی برای همه داشته باشد.

شمسایی گفت:

ازبکستان با آوردن لوپز اسپانیایی به دنبال رویاهایی فراتر از جام ملتها است. این تیم با توجه به میزبانی جام جهانی سهمیه این مسابقات را بدست آورده بودند اما نشان دادند به دنبال سهمیه جهانی نیستند. در دور گذشته هم به نیمه نهایی حام ملتها صعود کردند و با شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی عنوان سومی مسابقات را بدست آوردند.

وی گفت:

ازبکستان با مربی خود لوپز اسپانیایی تغییرات فراوانی داشتند‌ و من فکر می کنم بازی با این تیم چالشی و جذاب باشد. با احترامی که برای این تیم قائل هستم ما هم ایرانیم و تمام سعی تلاش خود را می کنیم تا دل مردم کشورمان را شاد و تا روز آخر پرچم ایران را بالا نگه داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟