Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@09:51:20 GMT

دختر روسی که طرفدار ایران است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۸۴۹۵

رویداد۲۴-یک دختر روس که ساکن آمریکاست برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران در بازی با مراکش، راهی سن‌پترزبورگ شده است. او که پیش از اولین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، همراه با پرچم ایران برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در سن‌پترزبورگ حضور پیدا کرده است، به ایسنا می‌گوید:  من از واشنگتن برای دیدن خانواده‌ام که در مسکو زندگی می‌کنند، به روسیه آمده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دوستای ایرانی زیادی در واشنگتن دارم و درباره این کشور زیاد شنیده‌ام.
او درباره آشنایی‌اش با فرهنگ ایران توضیح‌ می‌دهد: دوستان من فرهنگ ایرانی را به من معرفی کردند. به نظر من فرهنگ روسیه و ایران به یکدیگر نزدیک هستند. سماور در دو کشور مشترک است و ایرانی‌ها «الویه» روسی را به عنوان یک سالاد و غذای اصلی استفاده می‌کنند. البته این غذا برای ما (روس‌ها) غذای اصلی نیست. من همچنین با موسیقی مدرن ایران آشنا شدم و آن را شنیده‌ام.
این دختر روس بیان می‌کند: من با کتاب‌های تاریخی ایران نیز آشنا شدم که تصاویر بسیار زیبایی داشتند. من هیچ‌وقت ایران نبوده‌ام اما عاشق این هستم که به آن‌جا بیایم.
او که قرار است همراه با پدربزرگ و خواهر و برادر بزرگش، برای بازی ایران و مراکش در استادیوم حاضر خواهد شد، تاکید می‌کند که برای مسابقه دوم ایران که با اسپانیا در شهر کازان برگزار می‌شود بار دیگر برای تشویق ایران در استادیوم حضور خواهد داشت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان