Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که ایران در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال هم یک بازی تدافعی را به نمایش خواهد گذاشت. ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی تیم ملی ایران برابر مراکش گفت: بازی بسیار سخت و سنگینی بود، اما خدا را شکر که سه امتیازی باارزش از اولین بازی گرفتیم و این بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته حائز اهمیت تلاش و کوشش بازیکنان در زمین مسابقه بود و آنها با جنگندگی فراوان به چیزی که می‌خواستند دست پیدا کردند. قابل پیش‌بینی بود که در این بازی هم تدافعی بازی کنیم و چشم به ضدحملات و ضربات ایستگاهی داشته باشیم. این روش خوبی بود تا ما را برای گرفتن امتیاز امیدوار کند و در نهایت هم روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 برابر اسپانیا که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: بازی سختی است و طبیعتاً قدرت اسپانیا با مراکش برابر نیست. ما دو بازی سخت در پیش داریم و با این شرایط برابر اسپانیا و پرتغال چاره‌ای جز دفاع کردن نداریم. ما باید با دوندگی زیاد و دفاع خوب، به چیزی که می‌خواهیم برسیم و باز هم منتظر استفاده از ضدحملات و ضربات ایستگاهی باشیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شانس صعود این تیم به مرحله حذفی جام جهانی 2018 اظهار داشت: کار خیلی سخت است، خصوصاً اینکه قهرمان جهان و اروپا در گروه ما هستند. ما باید بجنگیم و بازی خودمان را انجام دهیم، در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم اتفاقاتی خوبی رخ دهد تا مردم ایران خوشحال شوند.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی فوتبال 2018 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏