Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم ملي فوتبال کرواسي شنبه شب در نخستين ديدار خود در جام جهاني 2018 روسيه موفق شد تيم ملي فوتبال نيجريه را شکست دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا، ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال کرواسي و نيجريه از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه «کالينينگراد» شهر کالينينگراد روسيه آغاز و با برتري دو بر صفر کرواسي به اتمام رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌ها: اته‌بو گل به خودي (30) ، مودريچ (71) پنالتي براي کرواسي
داور: ساندرو ريچي (برزيل)
اخطار: راکيتيچ (30) و بروزويچ (89 ) براي کرواسي، اکونگ (70 ) براي نيجريه
اخراج: -
ترکيب تيم ملي کرواسي:
سوباسيچ،‌ ورساليکو، استرينيچ، لوورن، ويدا، راکيتيچ، مودريچ، پريشيچ، کراماريچ ( 60 - بروزويچ )، مانژوکيچ ( 86 - پياتسا) ، ربيچ ( 79 - کواچيچ)
ترکيب تيم ملي نيجريه:
ازوهو، ايدوو، اکونگ، بالوگون، شهو، انديدي، اته‌بو، ميکل ( 88 - انوانکوا ) ، ايقالو ( 73 - ايهيناچو )، موزس و ايووبي ( 62 - احمد موسي )
شرح نيمه اول:
تيم ملي کرواسي با هدايت زلاتکو داليچ با ترکيب 1-3-2-4 و نيجريه‌ها نيز با چينش مشابه پا به ميدان گذاشتند.
بازي با حملات نصفه و نيمه 2 تيم آغاز شد و به آرامي گذشت. هر 2 تيم محتاطانه بازي کردند و حملات شديدي رو دروازه‌ها ايجاد نشد.
در دقيقه 32 اولين حمله جدي بازي توسط کرواسي رقم خورد. ضربه کرنر با ارسال مودريچ روي سر کراماريچ نشست و با برخورد به مدافع نيجريه به گل تبديل شد. گل به نام اته‌بو ثبت شد.
در ادامه نيز اتفاق خاصي روي دروازه‌ها رخ نداد.
شرح نيمه دوم:
در نيمه دوم بازي باز هم آرام دنبال شد و موقعيت‌هاي آن چناني روي دروازه‌ها شکل نگرفت.
اتفاقي خاصي در بازي رخ نداد تا دقيقه 70 اکونگ با بي‌تجربگي روي مانژوکيچ خطا کرد و داور نقطه پنالتي را نشان داد. مودريچ نيز با ضربه بر خلاف جهت دروازه‌بان در دقيقه 71 گل دوم کروات‌ها را به ثبت رساند.
تا دقيقه 90 نيز اتفاقي روي دروازه‌ها نيفتاد تا شب سوم با يک بازي سرد و بي‌روح به پايان برسد.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس