Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@15:58:22 GMT

خیابانی که دستگاه جوجه‌کشی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۹۲۱۱

خیابانی که دستگاه جوجه‌کشی شد

اجتماع > اجتماعی - مارنئولی> پس از پخش شدن هزاران تخم‌مرغ در خیابانی در کشور گرجستان هوای گرم باعث شده جوجه‌ها سر از تخم درآورند.

در ویدئویی که از این حادثه در شهر مارنئولی منتشر شده هزاران جوجه در سطح خیابان و شانه خاکی آن به گشت‌و‌گذار مشغولند. پس از این رویداد مردم برای تلف نشدن جوجه‌ها آنها را گرفته و با رضایت صاحب بار جوجه‌ها را به خانه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام جوجه‌ها در این حادثه سالم ماندند.(آدیتی‌سنترال)

در همین زمینه: چسب‌قطره‌ای به جای قطره چشم زنی که مرگ را بو می‌کشد تعطیلی ۸ هزار شعبه استارباکس معتادی که جراح شد آرکانزاس | سنگسار کودک چهارساله

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود