Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه پرونده سلبریتی‌هایی که به بهانه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه از مردم پول گرفته و کاری انجام ندادند، در دست بررسی است، افزود: تا کنون با احضار برخی از این افراد، از آنها تحقیق بعمل آمده و روند تحقیق از بقیه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بی اطلاعی از متن پرونده تصریح کرد: دادستانی در حال بررسی اسناد و مدارک لازم در این زمینه است و انشاله تکلیف پولهای مردم مشخص شود.نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه قضایی استان کرمانشاه و همچنین دادگستری شهرستان سرپل ذهاب پیگیر این پرونده ها هستند.تجری افزود: تا کنون حساب برخی سلبریتی ها مسدود و دستور بررسی و حسابررسی حسابهای برخی دیگر هم صادر شده است. همچنین تحقیق از حساب برخی سلبریتی ها ادامه دارد و البته برای حسابهای برخی دیگر هم هنوز اقدامی نشد.وی در خصوص میزان پولهایی که سلبریتی ها از مردم جمع آوری کردند، گفت: بصورت نسبی گفته شده که این رقم 30 میلیارد تومان است اما به نظر می رسد پولها بیشتر از این رقم هم باشد چرا که متاسفانه تا همین امروز هم پول به حساب این افراد واریز می شود.نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: بر اساس شنیده ها در حساب یک سلبریتی 9 میلیارد تومان پول واریز شد و در حساب یک خانم هم شش میلیارد و 500 میلیون تومان.در پی زلزله سال گذشته کرمانشاه برخی تحت عنوان کمک به زلزله زدگان از مردم سوء استفاده کردند. پول هایی که سلبریتی‌ها از مردم برای کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرده‌اند، بصورت نسبی گفته شده که 30 میلیارد تومان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: براساس الگوهای امروز همچنان ناپایداری‌ها به تناوب تا روز شنبه در سطح استان پیش بینی می‌شود

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: براساس الگوهای امروز همچنان ناپایداری‌ها به تناوب تا روز شنبه در سطح استان پیش بینی می‌شود و شدت بارش‌ها برای بعدازظهر و شامگاه جمعه خواهد بود، بیشتر بارش‌ها برای مناطق غرب استان، غرب کوهرنگ، اردل و بخش‌هایی از لردگان و کیار انتظار می‌رود.

وی افزود: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست، همچنین هشدار سطح نارنجی هواشناسی تا اواخر وقت جمعه برقرار است و توصیه می‌شود که مردم استان با توجه به تعطیلی‌های پیش رو، همچنان شرایط ایمنی را رعایت و از استقرار و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شدت ناپایداری‌ها طی روز شنبه کاسته خواهد شد اما همچنان به خصوص برای نوار غربی استان، بخش‌هایی از کوهرنگ، فارسان و لردگان و کیار بارش‌ها را به‌صورت رگباری و همراه با رعدوبرق انتظار داریم.

نوروزی ادامه داد: برای دو روز جمعه و شنبه هم وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در غالب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: نوسان قابل ملاحظه‌ی دما در طی روزهای آینده پیش بینی نمی‌شود اما برای صبح روز یکشنبه کاهش نسبی دمای هوا انتظار می‌رود.

کد خبر 750129

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد