Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت «لاکهید مارتین» اعلام کرد که علیرغم وجود مخالفت‌ها در کنگره، تحویل نخستین جنگنده اف-35 به ترکیه برای 21 ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سخنگوی شرکت «لاکهید مارتین» اعلام کرد که علیرغم وجود مخالفت‌ها در کنگره، آمریکا ۲۱ ژوئن اولین جنگنده اف-۳۵ را به ترکیه تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام شرکن لاکهید مارتین طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که هفته آینده مراسم رونمایی در یکی از تأسیسات این شرکت در «وورث فورت» برگزار خواهد شد.

وی در یک بیانیه مکتوب گفته است: شرکت لاکهید مارتین به طور معمول برای نخستین هواپیمای هر مشتری آمریکا یا بین‌المللی یک مراسم دارد و مراسم رونمایی از نخستین جنگنده اف-۳۵ برای ترکیه برای روز ۲۱ ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

وی در بخش دیگری گفت: سپس این جنگنده به پایگاه هوایی لوک در آریزونا منتقل خواهد شد که در آنجا خلبان‌های ترکیه نیز در برنامه آموزشی جنگنده حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اف 35 جنگنده اف 35 امریکا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک

خودروساز مشهور ژاپنی به دنبال کسب عنوان قهرمانی در فرمول یک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ کوجی واتانابه، رئیس بخش موتوراسپرت شرکت هوندا هدف فصل 2026 را نام برد.

ترس‌های رئیس فراری پیش از گرندپری چین

پیش از این، تیم فرمول یکی استون مارتین و خودروساز ژاپنی هوندا به طور رسمی همکاری خود را اعلام کردند که از سال 2026 آغاز خواهد شد. هوندا واحدهای قدرت استون مارتین را که مطابق با مقررات جدید موتور فرمول یک ساخته شده‌اند، تامین خواهد کرد.

کوجی واتانابه گفت: اهداف برای سال 2026؟ قهرمان جهان شوید. می‌دانیم که کار بسیار سخت و نه چندان آسان خواهد بود، اما به اهداف خوب نیاز داریم تا بهترین عملکرد خود را با استون مارتین ارائه دهیم. بنابراین، همراه با استرول و توشیهیرو میبه، هدف خود را برای رسیدن به قهرمانی جهان در سال 2026 تعیین کردیم، البته در واقعیت، به این سادگی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | دومین شعرخوانی محمدحسین ملکیان شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در نخستین شب چهارمین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • اولین تصویر از نخستین بره آهو‌های متولدشده سال ۱۴۰۳ در پارک ملی توران
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • نگاهی به سفر نخستین انسان به فضا در باشگاه نجوم آیاز
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک