Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@06:12:18 GMT

محبوبیت خواننده مشهور در تیتراژهای تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۰۱۱۴

تیتراژ سریال "رهایم نکن" با صدای محمد اصفهانی در حال حاضر از شبکه سه سیما برای مخاطبان پخش می‌شود که نسبت به تیتراژ سریال‌های دیگر محبوبیت بیشتری دارد. 

سریال تلویزیونی "رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی اوایل مهرماه در تهران کلید خورد و  چند روز پیش از شروع ماه مبارک رمضان فیلمبرداری آن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"رهایم نکن" یک مجموعه تلویزیونی پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی را پشت سر گذاشته است.

موضوع "رهایم نکن" درباره رسول تولایی، بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه‎دار می‌شود. خانواده‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند. در این میان دختری به نام شهره به اخاذی، تهدید و گروگانگیری رسول تولایی دست می‌زند و اتفاقاتی ماجراهای این سریال را پیش می‌برد. 

بازیگرانی چون امین تارخ، فریبا متخصص، مریم  بوبانی، محمدرضا هدایتی، مارال فرجاد، علی استادی، نیما شعبان نژاد، بابک بهشاد و دنیا مدنی در این سریال ایفای نقش می کنند. 

 محمد اصفهانی همچنین در سال گذشته با جلیل سامان در سریال نفس همکاری داشت و تیتراژ این اثر را خواند. این خواننده پیش از این با جلیل سامان در سریال ارمغان تاریکی نیز همکاری کرده بود.

محمد اصفهانی در زمره نخستین خواننده‌های موسیقی پاپ قرار می‌گیرد که با فعالیت خود در ابتدای مسیر موسیقی پاپ توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

اصفهانی ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۴۵ در خیابان ۱۷ شهریور تهران به دنیا آمد. اصفهانی در سال ۱۳۷۶ در رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شد. 

اصفهانی ابتدا با اجرای آثاری روی اشعار شعرای معاصر مانند فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال، پا به عرصه خوانندگی گذاشت.

این خواننده تا به امروز ۱۴ آلبوم منتشر کرده‌است. او در آلبوم‌های خود با اساتید بزرگ موسیقی، چون همایون خرم، بابک بیات، فریدون شهبازیان کار کرده‌است. در میان آلبوم‌های او، آلبوم "النور" اولین آلبوم او بود که بدون موسیقی منتشر شد که شامل مجموعه ادعیه، مناجات و تواشیح است که تک‌خوان آن عباس سلیمی و محمد اصفهانی هستند و با گروه تواشیح اهل بیت ضبط شده‌است و سه آلبوم "تنهاترین سردار"، "ولایت عشق" و "اخراجی‌ها" به ترتیب موسیقی متن سریال‌های تنهاترین سردار، ولایت عشق و فیلم سینمایی اخراجی‌ها است.

همچنین آلبوم "تنها ماندم"، آلبوم باسازی‌شده از هفت اثر خاطره‌انگیز و ماندگار با آهنگسازی همایون خرم و آلبوم "نون و دلقک" در مورد چارلی چاپلین است که طبق آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی پاپ تا به امروز در ایران است. آلبوم "حسرت" نیز به علت پخش هم‌زمان نماهنگ آن در صدا و سیما به فروش بالایی دست یافت.

اصفهانی در سال ۹۳ نیز آلبومی ۵ قطعه‌ای به نام شِکوه با موضوعیت "هشت سال دفاع مقدس" منتشر کرد که آهنگسازهای آن‌ها به عهدهٔ کسانی، چون مجید اخشابی، علیرضا کهن دیری و پدرام کشتکار، و شعر ترانه‌ها از کسانی، چون آیت‌الله سید روح‌الله خمینی، سید حسن حسینی و عبدالجبار کاکایی بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانواده موسیقی موسیقی پاپ دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل اهل بیت عشق فیلم سینمایی چارلی چاپلین وزارت فرهنگ و ارشاد ایران صدا و سیما شعر عبدالجبار کاکایی موسیقی پاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد اصفهانی تیتراژ سریال رهایم نکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است