Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:51:27 GMT

کارگاه آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر با موضوع «ساخت ایران»

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۰۲۲۳

کارگاه آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر با موضوع «ساخت ایران»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، اشکان قازانچایی طراح گرافیک طی سه روز به آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر به علاقمندان می‎پردازد.

متقاضیان شرکت در کارگاه می‎بایست سه نمونه از پوسترهای خود را که پیشتر طراحی کرده‎اند در ابعاد A۶ با فرمت jpg  به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود تا ۴ تیر، به نشانیposternacf@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ارسال کنند.

اشکان قازانچایی کارشناس گرافیک و کارشناس ارشد پژوهش هنر، طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، مدیر هنری چندین جشنواره و نمایشگاه، بازرس اصلی اولین دوره انجمن طراحان پوستر تئاتر است که تاکنون سابقه حضور  بسیاری در جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد داخلی و بین المللی داشته و موفقیت های بسیاری را نیز کسب کرده است.

این دومین سال پیاپی است که کارگاه آموزشی طراحی پوستر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. کتاب «اعلان گفتگو» که دربرگیرنده آثار منتخب شرکت کنندگان در کارگاه سال گذشته بود، به تازگی منتشر شده است.

شرکت در کارگاه  آموزش حرفه‎ای طراحی پوستر با محوریت فرایند خلق ایده و اجرا رایگان است و در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا خواهد شد. اسامی برگزیدگان جهت شرکت در کارگاه  ۹ تیر از طریق سایت فرهنگسرای نیاوران اعلام می‎شود. همچنین از آثـار طراحی شده در این کارگاه نمایشگاهی برگـزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۰۲۸۲۵ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 4322339 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: پوستر فرهنگسرای نیاوران کارگاه آموزشی تئاتر ایران جام جهانی 2018 روسیه فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای مستند موسیقی ایرانی پوستر سینمای آمریکا کنسرت موسیقی رادیو صبا نقاشی شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید

شهردار کرمان گفت: امسال، بوستان جدید ساخته نمی‌شود و بوستان‌های مناطق پنج‌گانه براساس اولویت بهسازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محسن تویسرکانی، در نشست با معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، اظهار کرد: بهسازی بوستان‌ها در کرمان ضروری است و باید با تلاش و اهتمام ویژه، در این زمینه اتفاق خوبی در شهر بیفتد.

وی افزود: در این خصوص دو مسأله بسیار مهم است؛ یکی اینکه وضعیت بوستان‌های شهر کرمان متحول و مناسب شود و دوم اینکه این کار در اسرع وقت اتفاق بیفتد.

او تاکید کرد: سرعت کار بسیار مهم است؛ مطالعه، طراحی، بهسازی، اجرا و افتتاح باید در یک بازه زمانی کوتاه انجام شود؛ چراکه فصل تابستان نزدیک است و باتوجه به آپارتمان‌نشینی در زندگی‌های امروزی، مردم به استفاده از این بوستان‌ها نیاز دارند.

تویسرکانی افزود: باید بوستان‌های پرتردد و پرجمعیت در مناطق پنج‌گانه اولویت‌بندی و بهسازی شوند.

شهردار کرمان بیان کرد: بهسازی پارک‌ها باید همراه با جهاد آسفالت، پیش برود تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در اولویت‌بندی باید استفاده بیشتر مردم از پارک‌ها مدنظر باشد، تأکید کرد: طراحی پارک‌ها، مبلمان و نوع مصالح بسیار مهم است و حتماً از مصالح و متریال مقاوم و درست و زیبا استفاده شود.

تویسرکانی ادامه داد: در طراحی، ورزش‌محوربودن، مناسب‌سازی برای معلولان، روشنایی وغیره در نظر گرفته شود.

* اولويت بندي بهسازي بوستان ها

سپس معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز در این خصوص گفت: پیرو دستور شهردار مبنی بر بازسازی و بهسازی بوستان‌های فرسوده، به‌جای ساخت بوستان جدید، از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خواستیم در مناطق پنج‌گانه اولویت‌بندی کند و لیستی از بوستان‌های مورد استفاده مردم و پرتردد در مناطق را تهیه کند؛ ضمن اینکه خودمان هم بازدید‌هایی داشتیم و در این خصوص به نتایجی رسیدیم.

محمود ایرانمنش، با بیان اینکه بوستان‌هایی در شهر داریم که ۴۰ سال بازساری اساسی نشده‌اند، گفت: برخی از این بوستان‌ها در نقاط پرتردد و مرکز شهر قرار دارند.

او اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود مناطق پنج‌گانه طراحی پارک‌ها را انجام دهند.

در ادامه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان نیز گفت: باید لیستی با ردیف بودجه از بوستان‌ها مشخص کرد.

محمدرضا یحیی‌زاده اظهار داشت: طراحی و خرید مواد و مصالح لازم برعهده مناطق پنج‌گانه باشد.

گفتنی است؛ در این نشست شهرداری مناطق مسایل پیرامون بوستان‌های محدودۀ منطقه خود را مطرح کردند و در این خصوص هم‌اندیشی شد.

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید
  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)