Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:38:21 GMT

عامل اصلی ربایش دختران پیرانشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۰۹۴۳

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری عامل اصلی ربایش دختران در این شهرستان خبر داد. ناطقان: محمد خانی اظهار داشت: به دنبال ربایش دختری توسط افراد ناشناس در شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده در دستور کار شورای تامین، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون عامل اصلی این پرونده دستگیر شده، افزود: در حال حاضر تحقیقات در رابطه با علل ربایش و دستگیری همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد و بدون شک به زودی به نتیجه می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند، ادامه داد: در مورد چنین مواردی برخورد جدی و بدون اغماض است.

نبی بخش داوودی، فرماندار ایرانشهر نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بدنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مومنان پرونده به طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می دهم که در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید تا بدور از هرگونه اقدامات احساسی و غیر قانونی و جلوگیری از سوء استفاده بدخواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.

منبع: تسنیم برچسب ها: پیرانشهر ، ربایش دختران ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیرانشهر ربایش دختران دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند