Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: اجراي قانون بخشودگي جرائم بيمه اي کارفرمايان خوش حساب براي کارگاه‌هايي که از نظر مالي دچار مشکل هستند، بسيار راهگشاست و کارفرمايان مديون را در پرداخت بدهي‌هايشان ياري مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، زهرا سعيدي مبارکه اظهار داشت: تامين اجتماعي نهادي است که وظيفه اش ايجاد رضايتمندي و امنيت خاطر در سطح جامعه است و با اين اقدام، حرکتي سازنده انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: اجراي قانون بخشودگي جرايم توسط سازمان تأمين‌اجتماعي، کارفرمايان را از بحران اقتصادي خارج مي‌کند.
وي گفت: سازمان تأمين‌اجتماعي درعين اينکه کارفرمايان کارگاه‌هاي مديون را ياري مي‌دهد، شايسته است که مزايايي نيز براي کارفرماياني که حق‌بيمه کارگاه‌شان را به موقع و به ميزان واقعي پرداخت مي‌کنند، درنظر بگيرد تا از اين طريق ساير کارفرمايان نيز ترغيب به خوش‌حسابي شوند.
نماينده مردم مبارکه در مجلس شوراي اسلامي افزود: تأمين‌اجتماعي ‌بايد به گونه‌اي عمل کند که ضمن تشويق و ايجاد انگيزه براي پرداخت حق‌بيمه به‌موقع و کامل در کارفرمايان، شرايط مناسب‌تري براي تداوم و ادامه فعاليت کارگاه‌ها فراهم شود.
عضو کميسون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اطلاع رساني به کارفرمايان در خصوص اجراي طرح بخشودگي کارفرمايان خوش حساب بسيار مهم است، گفت: آگاه سازي و در جريان قرار گرفتن تمامي کارفرمايان از اجراي اين طرح مورد توجه باشد تا با اطلاعات لازم به شعب مراجعه و از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قانون جرائم بيمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟