Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست،افشین حبیب‌زاده رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران
با اشاره به بازدید اخیر خود از پیاده‌راه خیابان 17 شهریور و با تاکید بر ضرورت بازگشایی این مسیر اظهار کرد: طرح موجود برای گروه‌های مختلفی که در مسیر پیاده‌راه 17 شهریور فعالیت می‌کنند، مشکلات متعددی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: طرح پیاده‌راه خیابان 17 شهریور سبب شده رونق اقتصادی کسبه آنجا به طور کامل از بین برود و بسیاری از آن‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی ورشکسته شده‌اند.
 
رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد:‌ علاوه بر کسبه، ساکنان هم با معضلات جدی روبرو شده‌اند که تجمع معتادان و تردد گسترده فروشندگان موادمخدر در این محل، از جمله مشکلات حاد ساکنان این منطقه است.
 
حبیب‌زاده در پایان گفت: تجمع معتادان و تردد فروشندگان موادمخدر وضعیتی است که در همه ساعات شبانه‌روز می‌توان در این محله شاهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: معتادان فروشندگان موادمخدر ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!

دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور باشد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تغییر تقویم آموزشی مدارس در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

این طرح با پیشنهاد 26 نماینده تدوین شده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده است و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

آغاز سال تحصیلی از "مهر" به "شهریور" تغییر می‌کند؟!

طبق گفته‌های مهدی یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی قرار است با توجه به شرایط اقلیمی و البته مجوز مجلس، تقویم آموزشی مدارس در اختیار دولت قرار بگیرد بر این اساس برای استان‌های سردسیر همچون آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان آغاز سال تحصیلی از 10 شهریور و برای مناطق گرمسیر کشور از 10 مهر باشد.

به اذعان کارشناسان یکی از نگرانی‌ها این است که طبق این طرح، تقویم آموزشی در تمام مناطق کشور دستخوش تغییر شود و در استان‌هایی همچون تهران، البرز، مازندران و ... سال تحصیلی از 10 شهریور آغاز شود، این موضوع دهه 70 هم تجربه شد که با موفقیت همراه نبود و در نهایت با ورود مجلس، آغاز سال تحصیلی از اول مهر به عنوان قانون مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران بیشترین کشفیات موادمخدر دنیا را دارد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟
  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده