Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید حمد الله خواهش نیک گفت: نهادهای عمومی ومؤسسات غیردولتی می توانند با ارائه مدارک لازم که از طریق سایتهای اطلاع رسانی www.kb.medu.irوwww.savad.kb.medu.irو واحدهای نهضت سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق اعلام می شود در فراخوان واگذاری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود : مؤسسات غیردولتی که اساسنامه وپروانه صلاحیت فعالیت آموزشی وفرهنگی دارند ودارای نیروی انسانی متخصص وامکانات آموزشی هستند فعالیتهای سوادآموزی به آنها واگذار می شود.
وی گفت: متقاضیان از27خرداد تا سوم تیرماه 97مدارک اعلام شده را به اداره حراست آموزش وپرورش استان تحویل نمایند.
خواهش نیک گفت: به استناد مصوبات 595و737شورای عالی انقلاب فرهنگی زمینه مشارکت نهادهای عمومی غیردولتی برای تحقق برون سپاری انجام می شود.
وی ادامه داد: فراخوان عمومی در فاصله زمانی اعلام شده به سایتهای آموزش وپرورش استان ومعاونت سوادآموزی قابل مشاهد است.
خواهش نیک افزود: معاونت نهضت سواد آموزی استان در مدت زمان اعلام شده پاسخگوی متقاضیان برای اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه حضوری ویا تلفن 33231334-074است.  انتهای پیام/غ  واگذاری فعالیت های سواد آموزی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سواد آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با حضور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش دانش آموزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع، انتخابات هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و حسن علمداری با کسب۲۸ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهیگلویه وبویراحمد انتخاب شد.

حسن علمداری رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار، کالبد شکافی و آسیب شناسی هیات و رفع نواقص آن، فعال کردن کانون‌های ورزشی در استان، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در دوبخش آقایان و بانوان، توجه به بحث آموزش و استعدادیابی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران را از جمله مهمترین برنامه‌های کاری خود برشمرد.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1227995 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود