Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@19:10:55 GMT

خبر های بد برای طرفداران سیلوستر استالونه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۱۸۷۷

خبر های بد برای طرفداران سیلوستر استالونه

به گزارش پارس نیوز، 

مقامات قضایی لس آنجلس اعلام کرده اند که گروه مفاسد جنسی آنها مشغول بررسی پرونده ای از سیلوستر استالونه است. گرگ ریزلینگ سخن گوی دفتر دادستانی منطقه اگرچه جزئیات زیادی از این پرونده را مطرح نکرد اما گفت آن را پلیس سانتا مانیکا پیگیری می کند.

هر چند مارتین سینگر وکیل سیلوستر استالونه در مصاحبه با شبکه CNN اتهامات فساد اخلاقی موکلش را رد کرده و ادعا می کند که آقای بازیگر زیر بار اتهامات نرفته و نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینگر همین طور به رفتار مقامات قضایی لس آنجلس هم اعتراض کرده و گفته این که بازپرس پرونده و پلیس اطلاعاتی از این دست را اعلام می کنند ظالمانه است چرا که باعث می شود عموم مردم فکر کنند واقعا چیزی در جریان است. او همین طور می گوید زنی که با استالونه در دهه 80 میلادی رابطه داشته و حالا موضوع این پرونده است، با اختیار خودش و رضایت کامل در کنار بازیگر فیلم «رمبو» بوده است.

در ماه دسامبر گذشته پلیس سانتا مانیکا اعلام کرده بود که تحقیقات خودش را بر روی پرونده شکایت از سیلوستر استالونه آغاز کرده است. ظاهرا موضوع این شکایت به سوء استفاده جنسی در دهه 90 میلادی بر می گردد. زمانی که بازیگر شناخته شده فیلم های اکشن هالیوودی در اوج دوره کاری خودش بوده است. باید دید آیا استالونه هم به سرنوشت هاروی وینشتاین و کوین اسپیسی دچار می شود یا می تواند از مخمصه ای که گرفتار آن شده فرار کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مصاحبه مصاحبه پلیس جنسی سیلوستر استالونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز