Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل صربستان شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه دیدار والیبال تیم ملی ایران و صربستان در بازی های لیگ ملت های والیبال ۲۶ خرداد ۹۷ که این بازی با برتری ۳-۲ صربستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب تیم ملی ایران و صربستان در شیکاگو آمریکا به مصاف هم رفتند.
در بازی نخست هفته چهارم که در همین سالن برگزار شده بود، شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۳ بر صفر از سد لهستان گذشتند و صرب ها از آمریکا شکست خورده بودند.
ایگور کولاکوویچ تیمش را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، مرتضی شریفی، علی شفیعی، پوریا یلی و مهدی مرندی به میدان فرستاد.
البته در اواسط مسابقه مرتضی شریفی با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به مجتبی میرزاجانپور داد. همچنین مسعود غلامی جای سامان فائزی را گرفت.
مانند بازی قبل ایران با قدرت مسابقه را آغاز کرد و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید تا استارت خوبی داشته باشد.
در ست دوم صرب ها به خودشان آمدند و توانستند با وجود اینکه در اکثر دقایق ایران پیش بود، در نهایت ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیده و نتیجه را در مجموع برابر کنند.
در ست سوم که بسیار نزدیک دنبال شد و ایران هم شانس پیروزی داشت، در نهایت صربستان ۲۷ بر ۲۵ به برتری رسید تا در آستانه بردن این بازی قرار بگیرد.
در ست چهارم بار دیگر شاگردان کولاکوویچ با انگیزه بالا وارد زمین شده و توانستند در نهایت ۲۵ بر ۲۰ به برتری برسند تا کار به ست پنجم بکشد.
ست پنجم برای تیم ملی ایران خوب پیش نرفت. با وجود اینکه ایران در ست چهارم روند خوبی را در پیش گرفته بود، در ست پایانی صرب ها بهتر کار کردند. سعید معروف هم کمی عصبانی شده بود و برخلاف ۴ ست قبلی خوب کار نکرد. با اینکه با سرویس های خوب میلاد عبادی پور چند امتیاز کسب شد و اختلاف کاهش یافت، در نهایت صربستان ۱۵ بر ۱۱ به برتری رسید.
در نهایت این بازی با حساب ۳ بر ۲ به سود صربستان به پایان رسید تا ایران فقط با یک امتیاز این بازی را ترک کند.
کولاکوویچ که ۹ سال هدایت تیم صربستان را برعهده داشت، برابر تیم سابقش قرار گرفته بود و انگیزه های زیادی داشت اما در نهایت شکست خورد.
تیم ملی والیبال در آخرین بازی هفته چهارم به مصاف آمریکا می رود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی ایران لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال تیم ملی ایران تیم ملی والیبال خلاصه بازی لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاتحاد در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاتحاد شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربشتان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

میشل در دقیقه ۲۴ و سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۱ گل‌های الهلال را به ثمر رساندند.

تک گل الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۷ رقم زد.

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد کد خبر 749570

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم