Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های ماهانه ماه شعر دوشنبه ۲۸ خردادماه در شهرستان ادب برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «ماه شعر» عنوان برنامه‌ای است که ویژه شعرخوانی ادوار مختلف دوره‌های آموزشی آفتابگردان‌هاست که هشتمین دوره آن دوشنبه شب برگزار می‌شود. مهمان ویژه این برنامه دکتر اسماعیل امینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نفیسه‌‎سادات موسوی از شاعران جوان عضو آفتابگردان‌ها در این برنامه به شعرخوانی می‌پردازد و اسماعیل امینی نیز درباره اشعار خوانده شده به اظهار نظ خواهد پرداخت.

اجرای این جلسات ماهانه بر عهده میلاد عرفان‌پور است.

این نشست روز دوشنبه ۲۸ خرداد از ساعت ۱۸ در موسسه شهرستان ادب به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر سه‌راه طالقانی، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماه شعر آفتابگردان شهرستان ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت روز اسناد ملی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، سوسن اصیلی و رضا فراستی، از سندپژوهان و متخصصان در امر سندپژوهی درباره موضوعاتی چون «ایجاد بانک دیجیتال اسناد ایرانی: یک ضرورت ملی»، «سندشناسی و سندپژوهی: بررسی تاریخی، تداخل معنایی و آسیب علمی»، و «ضرورت توسعه استاندارد ملی توصیف و الزام آرشیوها به رعایت آن» حضور داشته و به ارایه نکاتی می پردازند.

این برنامه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 6096452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود