Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: با هدف مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران سه ‌ماه امسال در چند مرحله عملیات پلیسی در شهرستان ‌های این استان، موفق به کشف بیش از 913 کیلو و 557 گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هروئین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال از اجرای 397 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و کنترل جاده های مواصلاتی با هدف برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این طرح‌ها منهدم شدند.
سرهنگ مفخمی به دستگیری 3 هزار و 700 تهیه و توزیع کننده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از این تعداد دستگیری، هزار و 600 نفر متهم به خرده‌فروشی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه هزار و 400 معتاد دستگبر و جمع آوری شدند افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده 15 و 16 تحویل شدند.
سرهنگ مفخمی با هشدار به خانواده‌ها در باره مراقبت فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف مواد مخدر، گفت: خانواده مهم‌ترین و نخستین نهاد اجتماعی در جامعه بوده و نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشف مواد مخدر جانشین فرمانده انتظامی مازندران مقابله با مواد مخدر باند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد