Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:57:27 GMT

قرارداد مترجم برانکو در آستانه تمدید با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۲۲۲۴

قرارداد مترجم برانکو در آستانه تمدید با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ با ادامه همکاری مترجم خود در پرسپولیس مشکلی ندارد.

اضغر نیک سیرت که در جریان جشن قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس جملات ناهنجاری را در ویدئوی محسن مسلمان بازیکن سابق سرخپوشان به کار برده بود از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت روبرو بود تا از حضور در بازی های پایان فصل در کنار کادرفنی کروات پرسپولیس محروم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس نیز که رضایت کافی را از نیک سیرت داشته است پس از توبیخ وی به دلیل جملات ناپسندش، ادامه همکاری با مترجم برانکو را به شخص سرمربی تیم واگذار کرده بود. سرمربی پرسپولیس نیز پس از گذراندن تعطیلات خود در زادگاهش کرواسی به گرشاسبی اعلام کرده است هیچ مشکلی با نیک سیرت ندارد.

از این رو قرار است نیک سیرت پس از استعلام نهایی از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قراردادش را برای یک فصل دیگر به عنوان مترجم کادرفنی پرسپولیس تمدید کند.

کد خبر 4322421

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ مترجم جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران کاراته تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تدارکاتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228979 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد