Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش در دیدار با صربستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایران آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال 2018 و در شهر شیکاگو کشور آمریکا به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 از این تیم شکست خورد.

در پایان این مسابقه الکساندر آتاناسویچ موفق به کسب 32 امتیاز برای تیمش شد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل میلاد عبادی‌پور هم 21 امتیاز برای ایران کسب کرد و عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به نام خود ثبت کرد.

تیم ملی ایران در بازی سوم خود از ساعت 3 بامداد دوشنبه به مصاف آمریکا خواهد رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند بعد از یازده سال یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان رسید. تیم آلمانی با برتری 1-0 در هر دو بازی رفت و برگشت برابر پی اس جی توانست به فینال ومبلی برسد و جالب اینکه در سال 2013 نیز فینال در ومبلی بود و دورتموند آنجا مغلوب بایرن شد. امشب شاید بایرن با شکست رئال دوباره حریف زردها شود.

در بازی دیشب یکی از ستاره های دورتموند امره جان بود. هافبک تنومند در این بازی 78 درصد پاس صحیح ارسال کرد و در 45 مورد در جریان بازی دخالت داشت. او در 4 دوئل نیز موفق بود و موفق به بازپس گیری توپ شد.

امره که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان فقط در بازی رفت یک چهارم نهایی برابر اتلتیکو در دقیقه 84 تعویض شد، در پایان بازی فرصت برای پاسخگویی به منتقدانش را غنیمت شمرد و گفت: «خیلی ها می گویند من بازیکن خوبی نیستم و به درد دورتموند نمی خورم. این افراد حالا بهتر است دهانشان را ببندند و بازی من در فینال را تماشا کنند.»

دیگر خبرها

  • حذف نوشاد عالمیان با شکست برابر شگفتی ساز ۱۹ ساله
  • می‌گفتید من بازیکن بدی هستم؛‌حالا خفه شید
  • می‌گفتید بازیکن خوبی نیستم، حالا خفه شوید!
  • پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان