Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:23:24 GMT

یک نوجوان ملکانی در کانال آب غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۲۳۷۶

یک نوجوان ملکانی در کانال آب غرق شد

محمدباقر خانی روز یکشنبه به ایرنا گفت: جسد این نوجوان ملکانی دیشب پس از 5 ساعت جستجو در کانال آبرسانی روستای همجوار قره چال پیدا شد.
وی افزود: پسر جان باخته که از معلولیت ذهنی هم رنج می برد در این حادثه توان کشیدن بدن خود را از آب نداشت و متاسفانه غرق شد.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی از قبیل هیئت نجات غریق، آتش نشانی، هلال احمر و نیروی انتظامی برای پیدا کردن این نوجوان همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ملکان افزود: پیکر بی جان نوجوان جان باخته پس از طی مسیر چند کیلومتری در کانال آبرسانی روستای قره چال با تلاش هیئت نجات غریق از آب بیرون کشیده شد.
خانی با انتقاد شدید از کمبود امکانات نجات غریق در این شهرستان گفت: متاسفانه در هیچ کدام از ادارات امدادی ملکان حتی یک دست لباس غواصی و سایر لوزام نجات غریق هم وجود ندارد.
شهرستان ملکان در 255کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع است.
3071/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش نشانی استان آذربایجان شرقی نیروی انتظامی هلال احمر نوجوان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

کد خبر 6092757 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر