Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، محمد، محمدعلی و محمدرضا باتوانی سه نام آشنای اساتید کاراته استان هستند که پا به پای یکدیگر سال های متمادی است مدال‌های مسابقات کشوری و جهانی کاراته را از آن خود کرده اند به گونه ای که نام کاراته ایران به نوعی با نام این سه برادر گره خورده است.

محمد باتوانی در حاشیه اعزام به مسابقات جهانی کاپ آزاد آمستردام هلند ۲۰۱۸ اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی آمستردام هلند با حضور کشورهای مطرح و صاحب نام در کاراته جهان برگزار می شود و ما به همراه مهدی ملک محمدی توانسته ایم پس از برگزاری چند مرحله اردوی تمرینی و صدور روادید برای حضور در این دوره از مسابقات عازم هلند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات شیهان علی کمالی به عنوان مربی تیم منتخب ایران را در مسابقات جهانی کاپ آزاد آمستردام هلند ۲۰۱۸ هدایت خواهد کرد.

این قهرمان کاراته تیم منتخب ایران تصریح کرد: مسابقات جهانی کاپ آزاد آمستردام هلند ۲۰۱۸ در بخش های کومیته و کاتای انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد و ما تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات بار دیگر دل مردم ایران و شهرستان لنجان را شاد کنیم.

گفتنی است؛ در بین برادران باتوانی، محمد برادر بزرگتر بوده که متولد سال ۱۳۶۰، کارشناس ارشد تربیت بدنی، کارشناس ارشد صنایع، مدرس دانشگاه و عضو شورای شهر زرین شهر است، برادر دیگر محمدعلی باتوانی متولد سال ۱۳۶۲، ‌ کارشناس ارشد تربیت بدنی، فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه بوده و برادر کوچکتر محمدرضا باتوانی متولد سال ۱۳۶۵، دکتری فیزیولوژی ورزش است

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد