Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سه روز از مسابقات جام جهانی روسیه گذشت و 8 بازی به انجام رسید. حالا 56 مسابقه دیگر دست نخورده و باقی مانده و به چشم بر هم زدنی آنها هم از راه می رسند و تمام می شوند.تا به اینجا شاهد جام بدی نبوده ایم. هنوز هیچ تساوی بدون گلی رقم نخورده و هیچ بازیکنی هم از زمین اخراج نشده است.

تا به اینجا بهترین برد را تیم ملی روسیه بدست آورده که موفق شد در بازی افتتاحیه با نتیجه 5-0 از سد عربستان سعودی بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرگل ترین بازی به جدال دو تیم اسپانیا و پرتغال برمی گردد که با تساوی سه بر سه خاتمه پیدا کرد. همچنین جدال تیمهای اروگوئه-مصر، ایران-مراکش و دانمارک-پرو با داشتن یک گل فعلا کم گل ترین مسابقات را تشکیل داده اند.

در هشت بازی انجام شده 21 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده و میانگین 2/6 گل به ثبت رسیده است. در این میان 4 گل از روی نقطه پنالتی بوده و دو گل به خودی هم زده شده است. کریستاینو رونالدو با زدن 3 گل آقای گل است و دنیس چریشف از روسیه و دیگو کاستا از اسپانیا هم در تعقیب او هستند. همچنین الکساندر گولووین با دو پاس گل، آقای پاس گل فعلی مسابقات نام گرفته است.

به جز آمریکای شمالی در بقیه مناطق حداقل سه تیم به میدان آمده اند که سهم اروپا با 7 تیم نسبت به آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی بیشتر بوده است. نکته جالب توجه نمایش خوب اروپایی ها و نا امید کننده آفریقایی ها بوده است. از 7 تیم اروپایی 4 تیم به برتری رسیده اند و سه تیم تساوی را به ارمغان آورده و هیچ شکستی در کارنامه آ«ها ثبت نشده است.

این در حالی است که سه تیم آمریکای جنوبی به یک برد، یک تساوی و یک شکست رسیده اند؛ سه نماینده آسیا به یک برد و دو باخت دست پیدا کرده اند و آفریقایی هر سه مسابقه خود را باخته اند و گلی را هم به ثمر نرسانده اند.

8 گل در نیمه نخست به ثمر رسیده و 13 گل در چهل و پنج دقیقه دوم به ثمر رسیده است. زودترین و دیرترین گل در گروه دوم به ثمر رسیده است. این گروه بیشترین گل رد و بدل شده را هم مال خود کرده است(7گل). در عین حال گروه های سوم و چهارم مشترکا با 4 گل، کمترین گل زده شده را داشته اند.

تیمهای روسیه، اروگوئه، ایران، دانمارک و کرواسی تنها تیمهایی هستند که تا به الان کلین شیت کرده اند.

در پایان باید گفت ایران تنها تیم غیر اروپایی است که در گروه خود صدرنشین است و همچنین ما و اروگوئه تنها تیمهای غیر اروپایی هستیم که توانسته ایم بازی خود را با برد پشت سر بگذاریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم

ادین ترزیچ از عملکرد تیمش مقابل لایپزیش انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند در یک بازی مهم برای رقابت بر سر رتبه چهارمی بوندسلیگا در ردبول آرنا به مصاف لایپزیش رفت اما با نتیجه 4-1 در هم کوبیده شدند.

نتیجه و البته نمایش ضعیفی که پیش از دیگر جدال حساس زنبورها مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی درباره شرایط این تیم شده است.

به نقل از اسکای؛ حال ادین ترزیچ در کنفرانس خبری پس از بازی درباره شکست سنگین‌شان مقابل لایپزیش و دلایل آن صحبت کرده است. او یکی از اصلی‌ترین ضعف‌هایش تیم در این فصل را از دست دادن کنترل بازی دانسته است. او گفت:

ما برای بازی امروز برنامه‌های زیادی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی نیز خیلی از آن‌ها را درست اجرا کردیم اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم که این بسیار ناامیدکننده است. این مشکل بزرگ ما در امسال بوده که لحظاتی در مسابقه، بازی ما به‌طور ناگهانی تغییر می‌کند.

ترزیچ در ادامه افزود: 

در نهایت عملکرد ما به اندازه کافی برای پیروزی در این بازی خوب نبود و به همین خاطر طبیعی است که شکست خوردیم. زمانی که عقب بودیم، تعویض‌های تهاجمی انجام دادیم تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. فکر نمی‌کردم ریسک بزرگی باشد و به همین دلیل ما باختیم. 

ترزیچ اعتقاد دارد نه تنها به خاطر این شکست سنگین در چنین بازی مهمی باید ناراحت باشند، بلکه سبک بازی‌شان نیز ناامیدکننده بوده است. او گفت: 

ما از نتیجه راضی نیست و به این دلیل راضی نیستیم که نه تنها در این بازی مقابل لایپزیش شکست خوردیم، بلکه سبک بازی ما راضی‌کننده نبود. 

دورتموند چهارشنبه شب در زیگنال ایدونا پارک میزبان پاری سن ژرمن است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟