Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@04:01:20 GMT

163قرارداد زمین در شهرک قنوات قم منعقد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۲۷۱۵

163قرارداد زمین در شهرک قنوات قم منعقد شد

امیر هوشنگ طیبی نژاد روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: از این تعداد 10 قرارداد در قالب واحد صنعتی است که جواز تاسیس از سازمان صنعت، معدن و تجارت دارد و بقیه نیز درقالب تفاهم نامه صنفی میان اتحادیه درودگرها، سازمان صنعت و شرکت شهرک هاست.
وی تعداد زمین های واگذاری شده این شهرک را 22 هکتار و واحدهای به بهره برداری رسیده را نیز 68 واحد دانست و گفت: برای این شهرک خدمات زیربنایی مناسبی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن و راه دسترسی مناسب از مسیر آزاد راه قم - گرمسار طراحی و در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طیبی نژاد با بیان اینکه شهرک صنعتی قنوات در کیلومتر 15 جاده قم - قنوات و در کیلومتر 5 آزاد راه قم - گرمسار واقع شده گفت: مساحت این شهرک 140 هکتار است که تا 300 هکتار قابل توسعه می باشد.
وی آب مورد نیاز این شهرک را بر اساس برنامه ریزی انجام شده 28 لیتر بر ثانیه دانست و گفت: هم اکنون 15 لیتر آن تامین شده که10 لیتر از طریق آب و فاضلاب شهری و 5 لیتر نیز از پساب است، که برای دستیابی به آب پایدار رفع کسری 13 لیتری آن ضروری است.
وی برق مورد نیاز این شهرک را 35 مگاوات و میزان تامین شده در زمان فعلی آن را نیز30 مگاوات عنوان کرد، و افزود: مساحت فضای سبز شهرک نیز 14هکتار و مطابق 10 درصد استاندارد مورد نیاز است که در صورت تامین پساب این مقدار را افزایش خواهیم داد.
طیبی نژاد گفت: برای تامین زیرساخت های شهرک قنوات 300 هزار میلیون ریال هزینه شده است.
شهرک صنعتی قنوات در بخش مرکزی قم واقع شده است.
وی با اشاره به اینکه خوشه چوب و مبلمان طی سه سال گذشته مورد حمایت شرکت شهرک ها و سازمان صنایع کوچک بوده است، گفت: درحال حاضر با برند سازی انجام شده در مرحله تشکیل کنسرسیوم های صادراتی، شرکت های مدیریت بازرگانی، خریدهای مشترک و گرفتن اعتبارات برای حلقه های مفقوده آن مانند آبشار رنگ و رویه کوبی برای تولیدهای بیشتر هستیم و حلقه های دیگر مانند حلقه های فروش و نمایشگاهی نیز در دستور کار است.
این مسئول با اشاره به دستاوردهای صادراتی این خوشه نیز گفت: سال گذشته برای نخستین بار به اروپا و کشور لهستان که مهد چوب و مبلمان است، صادرات داشتیم و در شهر نجف اشرف نیز دو فروشگاه ایجاد شد و عمان هم هدف بعدی صادراتی ما به شمار می رود.
وی با اشاره به وجود 4 هزار واحد درودگری در قم ، در خصوص انتقال واحدهای تولیدی مزاحم به شهرک قنوات افزود: برای این امر کارگروهی متشکل از اتحادیه صنوف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک ها، استانداری و شهرداری تشکیل شده و بررسی ها برای شناسایی این صنوف در حال انجام است.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برق زمین سازمان صنعت معدن و تجارت شهرداری قم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار