Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امدادگران   هلال احمر در منطقه سیل زده کاکرود رحیم آباد رودسر مستقر و ۴۰ امدادگر این نهاد امدادرسان در ۱۰ نقطه از رشت، رودسر، املش و لنگرود در منطقه سیل زده در حال امداد رسانی هستند.
 
وی با بیان اینکه در این حادثه ۴ نفر مفقود شدند، افزود: تلاش تیم‌های جستجو برای پیدا شدن مفقودان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مصطفی سالاری استاندار گیلان هم که از منطقه سیل زده کاکرود رحیم آباد رودسر بازدید کرد، گفت: همه دستگاه‌های امداد رسان در حال امداد رسانی هستند.
 
وی در خصوص بازگشایی راه رحیم آباد - قزوین هم که بخشی از آن به علت سیلاب تخریب شده است ،تصریح کرد: تا زمانی که این راه بازسازی نشود مردم می‌توانند از راه‌های فرعی استفاده کنند.
 
با تلاش نهاد‌های امداد رسان آب آشامیدنی و برق اهالی منطقه وصل شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امدادگران هلال احمر ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم صغری نظری مادر شهید والامقام شمس اله یوسفی لسبو به علت کهولت سن در 84 سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.
صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید امروز با حضورمردم قدرشناس رحیم آباد تشییع و در زادگاهش روستای لسبو منطقه اشکورات رحیم آباد در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید شمس اله یوسفی لسبو سال 65 در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد