Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رغم تأکید مدیران وقت شهرداری و حساسیت اعضای شورا در دوره قبلی عملیات اجرایی بوستان زندگی تا پایان سال ۹۶ خاتمه نیافت و در بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری زمان اتمام پروژه با دو سال وقفه به سال ۹۸ موکول شده است.

ایران آنلاین / الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور نسبت به توقف پروژه  بوستان زندگی در محله هرندی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاری با اشاره به پروژه بوستان زندگی به عنوان بخشی از طرح ارتقای کیفیت زندگی در بافت تاریخی مرکز تهران و استقرار انضباط اجتماعی در محله هرندی گفت: این پروژه در راستای ساماندهی بوستان‌های این محله تعریف و از ترکیب و تجمیع، سه بوستان خواجوی کرمانی، بهاران، حقانی تشکیل شده است و مساحتی در حدود 24 هکتار را شامل می‌شود.

این عضو شورای شهر ادامه داد: بوستان زندگی در موقعیت خیابان شوش محله شهید هرندی از سال ۹۴ آغاز شده و پایان این پروژه در سال گذشته، یعنی سال ۹۶ پیش بینی شده است. علی‌رغم تأکید مدیران وقت شهرداری و حساسیت اعضای شورا در دوره قبلی عملیات اجرایی بوستان تا پایان سال ۹۶ خاتمه نیافت و در بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری  زمان اتمام پروژه با دو سال وقفه به سال  ۹۸ موکول شده است.

رییس کمیته اجتماعی با بیان این نکته که بهره‌برداری از این بوستان، از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی این محدوده است، گفت: در حال حاضر با این تأخیر قابل توجه، عملیات اجرایی تکمیل پروژه مسکوت مانده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در ادامه به پروژه‌های ناتمام ارایه کرده و افزود: گزارش میزان پیشرفت پروژه در احداث سالن سرپوشیده جهت اجرای شهر کودک، احداث دیوار پیرامونی به طول ۱۸۰۰ متر با الگوبرداری از دیوار پیرامونی پارک شهر با هدف یکپارچه‌سازی و حفظ اصالت منظر شهری منطقه و آمفی‌تئاتر روباز به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را مطالبه کرد.

وی در انتها گفت: احداث معابر اصلی و فرعی داخلی بوستان و ابنیه عمومی به مساحت ۳ هزار متر مربع، مرمت و بازپیرایی فضای سبز، اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی محوطه شامل اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار، شبکه فاضلاب و جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث مخزن ذخیره آب، تابلوهای برق محوطه و شبکه روشنایی معابر، مناسب‌سازی معابر و دیگر کاربری‌های پروژه برای استفاده معلولان از دیگر مواردی است که ارائه گزارش میزان پیشرفت آنها  به شورا ضروری است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد