Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:08:08 GMT

واژگونی خودرو در بجستان یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۳۳۵۵

واژگونی خودرو در بجستان یک کشته داشت

گناباد- ایرنا- رئیس مرکز فوریتهای پزشکی گناباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان بجستان یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی گناباد، دکتر امین زمانی افزود: در پی این حادثه که دیشب در کیلومتر پنج جاده بجستان به فردوس روی داد، سه گروه از پایگاههای اورژانس بجستان، زین آباد و هلال احمر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بر اثر این حادثه یک نفر سر صحنه جان خود را از دست داد و چهار مصدوم نیز به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.
شهرستانهای گناباد و بجستان با 15 پایگاه اورژانس زیر مجموعه مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
شهرستان بجستان در 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سانحه رانندگي واژگوني كشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول ما توسعه روستایی است

‌همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش کاخک گناباد با حضور دکتر محمدپور نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های گناباد و بجستان، نصیری فرماندار گناباد، حجة الاسلام خاکشور امام جمعه ششتمد، بخشدار کاخک، جمعی از مدیران ادارات، دهیاران و اعضای شوراهای بخش کاخک در امامزاده محیی‌آباد برگزار شد.

دکتر محمدپور در این همایش ضمن تاکید بر اینکه اولویت ما توسعه روستایی است، گفت: اقدامات خوبی در بخش کاخک اتفاق افتاده است و آن چیزی که به عنوان اولویت اول ما در جلسات مقدماتی مجلس با وزرا در سطح ملی و نمایندگان استان پیگیری شده، مدیریت و توسعه روستایی است.

نماینده منتخب مردم ضمن تاکید بر اصلاح قوانین متعدد در مجلس که موجب تاخیر یا عملیاتی نشدن کارها می شود، اظهار داشت: این قوانین باید با برنامه ریزی صحیح اجرا شوند و مسئولان گره‌ها و کاغذ بازی‌ها را در جهت توسعه روستاها بردارند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن نوید خبر خوش به کشاورزان منطقه مبنی بر عدم قطع برق در تابستان امسال خاطر نشان کرد: با پیگیری های استانی و ملی انشاله امسال قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی نخواهیم داشت.

دکتر هادی محمدپور ضمن یادآوری تبعات خشکسالی، کمبود بارندگی و منابع آبی در شهرستان‌های گناباد و بجستان گفت : باید با اختصاص اعتبار مناسب، به احیای قنوات و طرحهای آبخیزداری حوزه انتخابیه توجه بیشتری شود.

نماینده منتخب شهرستان گناباد و بجستان در ادامه سخنان خود در جمع شوراهای روستاهای بخش کاخک با اشاره به لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن به خصوص تامین آب، برق و گاز گفت: اکثر دغدغه ما در حوزه تامین آب است؛ ما بدون واحدهای مسکن ملی، هنوز هم ۹۰ لیتر در ثانیه آب کم داریم؛ پس در فرصت باقیمانده تا شروع تابستان باید تلاشمان را برای جبران این کمبود، بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خوبی ک در نهضت ملی مسکن انجام شده این نکته را یادآور شد: اگر مشکلات نهضت ملی مسکن و نحوه واگذاری را نتوانیم مدیریت کنیم، ۲ تا ۳ سال آینده نخواهیم توانست تبعات آن را حل کنیم.

دکتر محمدپور در پایان، ضمن تقدیر از زحمات تمام شوراها و دهیارهای بخش کاخک گفت: اعتبارات خوبی برای روستاها از جمله: سنگ فرش معابر در حال پیگیری می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903377

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم