Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جوادیان زاده صبح امروز در نشست هم اندیشی برنامه ریزی برای گذر فرهنگ و هنر یزد با اشاره به اینکه گذر فرهنگ و هنر مازاری های یزد باید در خدمت شهروند فرهنگ مدار قرار گیرد، اظهار داشت: گذر فرهنگ و هنر عرصه مصرف فرهنگی همه شهروندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: گذر فرهنگ و هنر مازاری های یزد باید امکان مصرف فرهنگی و هنری را به همه شهروندان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان زاده ادامه داد: زمانی که موضوعی به این مرحله برسد یعنی این مسئله مهم شده و جای خودش را در بین مردم باز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع این سازه فرهنگی عمرانی به شهر ما اضافه شده و نیازمند برنامه ریزی بلند مدت برای بهره برداری همگانی است.

جوادیان زاده تصریح کرد: معتقدیم در گذشته چون فرهنگ و هنر در جامعه توزیع شده بوده ما مقوله ای به اسم فرهنگ و هنر به انداره سیاست، اقتصاد، پزشکی و.... نداشته ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: امروزه با توجه به اینکه در شهرسازی مدرن جایگاه فرهنگ و هنر کمرنگ شده است، نیاز بیشتری به فضاهای فرهنگی همانند گذر فرهنگ و هنر مازاری های یزد احساس می شود.

محمود دهقان هراتی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشا اسلامی یزد و ونوس عامری عضو شورای شهر یزد نیز در این نشست به بیان نظرات خود پرداختند.

کد خبر 4322600

منبع: مهر

کلیدواژه: ارشاد یزد یزد راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان عید سعید فطر مشهد شهرکرد ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز یاسوج خرم آباد نماز عید سعید فطر استانداری کرمانشاه صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند